מאות מוזמנים קיבלו בשבוע האחרון הזמנות מפוארות לחתונה המלכותית של נטע אלחימיסטר ורמי גרשון, שתיערך בחודש הבא ב-13 ליוני, באולם אירועים בראשון לציון. 

את ההזמנה הייחודית שעוצבה במיוחד לזוג, עם דמותם של אלחמיסטר וגרשון ברגע הצעת הנישואין הרומנטית בחופיה הקסומים של המאלדיביים, חשפנו כזכור בשבוע שעבר.

אממה, לזוג שצפוי לצעוד בשביל חופה בחודש הבא, יש המון המון מכרים, חברים, בני משפחה, וקולגות מהתעשייה - כמות כל כך גדולה שאולם האירועים הודיע לזוג המלכותי שלא יתאפשר לארח את כמות המוזמנים הגדולה שלהם. 

הצדדים ניהלו בימים האחרונים דין ודברים ביניהם בניסיון למצוא פתרון לפיצוץ האוכלוסין שצפויה להיות בחתונה, אך הדברים עומדים בעינם ו-200 אורחים שקיבלו הזמנות לא יורשו להיכנס לחתונה הצפויה.

אלחמיסטר וגרשון סיפרו למקורבים כי הם לא יודעים מה לעשות ואין להם ברירה אלא להסתמך על זה שלא כולם יגיעו לחתונה שלהם. אופציה שלא נשמעת למדור הגיונית, כי מי יוותר על ההזדמנות לצפות באלחמיסטר מחליפה שמלות כלה. 

ההזמנה המפוארת

ממתחם לאגו נמסר: במרכז הכנסים והאירועים LAGO שני מתחמים- האחד מכיל עד 450 אורחים ע״פ רישיון עסק והאחר מכיל 1200 אורחים ע״פ רישיון העסק. נטע ורמי לקחו את כל המתחם ולא ידוע לנו כל דבר על הזמנת אורחים / הגדלת האורחים מעבר למתוכנן. מאחלים מזל טוב לזוג המאושר.