כוכבת הפופ השערורייתית ליידי גאגא חגגה החלפת קידומת בסוף השבוע האחרון, במועדון לילה נחשב בהוליווד. גאגא, הגיעה שלובה בזרועותיו של הארוס החתיך שלה טיילור קיני (34), אך נתפסה ללא טבעת האירוסים המיוחדת בצורת לב - שקיבלה ממנו כבר לפני יותר משנה. פרטים על החתונה ומתי סוף סוף היא תתקיים עוד אין לדעת, אבל בינתיים השקיעה גאגא בחגיגת יום ההולדת, כמעט כמו בתכנון לאירוע הגדול.

הליידי, לא שכחה לכלול באיוונט מופע אמנותי, כך שהמפלצת שלא נחה הפציצה בכבודה ובעצמה בהופעה מיוחדת עבור אורחיה המפרגנים, שפטפטו עם הצהובונים על "החלק הטוב ביותר של הערב" (חנפנים!). ככה זה כשבין החוגגים, רקדו טיילור סוויפט, קייט האדסון, לנה דל ריי, ניק ג'ואנס, ג'ון לג'נד, קיילי מינוג, מארק רונסון, לורד ועוד המון שווים ואחרים. 

אין מסיבת יום הולדת בלי מתנות, נכון? כי אחד המוזמנים, שזהותו לא ידועה, העניק לגאגא מתנה שווה במיוחד - שרטוט משנת 1990, שצייר לא אחר ממלך הפופ, מייקל ג'קסון. שווי השרטוט, שנקרא "רגליים רוקדות
 (Dancing Feet), הוא מאות אלפי דולרים לפי ההערכות. מי המשקיע?!

 

A photo posted by Lady Gaga (@ladygaganewz) on


למרבה ההפתעה, למרות שאנחנו רגילים לראות את הדיווה מתפרעת בשמלות משוגעות (למי שהספיק לשכוח את שמלת הבשר המדוברת), הפעם הלכה גאגא על לוק יחסית סולידי (לפחות  בכל הנוגע אליה) - כשלבשה שמלת מיני זהובה, עם שרוולים תפוחים של המעצב איב סן לורן. תכלס, עם חברים כאלה מפורסמים, ומתנות כאלה שוות - לא ברור למה גאגא וקיני לא מזדרזים עם החתונה.

 

HBD BITCH

A photo posted by Lady Gaga (@ladygagasm) on

 

A photo posted by Lady Gaga (@ladygagagram) on