בפעם הקודמת שבה שי חי הבין שתניה גרבר היא האישה שלה הוא רוצה לקרוא "אשתי", זה קרה מול המצלמות בבית "האח הגדול" - הריאליטי שבו השניים השתתפו יחד. הוא אילתר טבעת סליל מתכתית, ביקש את ידה מול המצלמות, ושיתף את הבשורה עם חבריהם לתחרות. מאז, השניים פרשו מהתחרות והתעופפו לחופשת התאווררות רומנטית, שם ביקש ממנה שוב להיות שלו לנצח נצחים, הפעם בלי אף מצלמה בסביבה.


עכשיו זה רשמי, למרות המצקצקים שהטילו דופי באירוסיהם של חי ותני וחשבו שמדובר במהלך אסטרטגי למשוך את הפוקוס במהלך התחרות של "האח הגדול" - השניים מאורסים לכל דבר ועניין. שי חי, הצליח להפתיע את גרבר בפעם השנייה, כששלף טבעת במהלך בילוי של השניים בעיר ברלין, אליה נסעו שעות ספורות אחרי גמר הריאליטי (שממנו הבריזו). אז מה קרה שם בדיוק?
 
 

Forever yours my love❤️ #engaged

A photo posted by Tania (Tani) Gerber (@tania__gerber) on



השניים, שמבלים את הימים האחרונים בגרמניה הצוננת, העבירו את סוף השבוע מנותקים מהעולם. במהלך כמה שעות בנפרד, חי קפץ לחנות תכשיטים מקומית בברלין, שבה בחר עבור גרבר בת ה-23 טבעת יהלום עדינה שעליה שילם במיטב כספו - וחיכה לרגע המתאים ביותר לענוד אותה על אצבעה. 

אז, כשהשניים שהו בחדר המלון שלהם, חי בן ה-31 לא כרע ברך ולא ביקש את ידה שוב, אלא פשוט העניק לה בהפתעה את התכשיט שמצהיר על כוונותיו, בלי אף מצלמה בסביבה, מה שלדברי מקורבים מוכיח מה שקרה מול המצלמות יקרה גם בחיים האמיתיים. 

טבעת היהלום אותה רכש בברלין, אמורה להחליף את טבעת הסליל שעיצב לה בבית "האח הגדול" לפני קצת יותר מחודש ימים - אז ביקש מתני להיות לו לאישה במהלך "משימת סין" - והיא נענתה בחיוב. תני, אם תהיתם, מתכננת למסגר את טבעת הסליל לתמונה שתוצב בחדרם של בני הזוג המאורס. אז עכשיו אפשר להתחיל לתכנן את מסיבת החתונה!



 

נסיכה שלי

A photo posted by Shai Hai Official שי חי (@shai_hai) on