מה קורה כשזוג מלכותי אחד פוגש אחר? בכנות, אנחנו לא בטוחים מי צריך להשתחוות למי! הנסיך הארי והדוכסית מייגן מרקל התייצבו בפרימיירה של "מלך האריות" בלונדון כשכמה דקות לאחר מכן הגיעו הצמד המלכותי של הפופ- ביונסה, המדובבת את נלה בסרט ובעלה ג'יי זי. למרות הקריירה של מרקל בהוליווד, דרכן של ביונסה והדוכסית הצטלבו בפעם הראשונה, ואשת הנסיך ניגשה לברך לשלום את הזוג האמריקאי ואפילו נתנה להם חיבוק מלכותי.

קווין בי שבטח התרגשה מהמעמד איחלה להורים הטריים מזל טוב על הולדת בנם הבכור ארצ'י ועל פי נוכחים שהיו מספיק ברי מזל כדי לעמוד קרוב ולשמוע, נטען כי ביונסה אמרה למרקל כי זה כבוד לפגוש אותה ושהתינוק שלה מושלם, ואילו ג'יי זי נתן טיפ להורות ואמר "תמיד תמצאו זמן לעצמכם". ובכן, בקצב בו המטפלות של ארצ'י מתחלפות אנחנו בספק אם זה יקרה בקרוב.

קים קרדשיאן וקניה ווסט יושבים בבית ומקנאים. ג'יי זי, ביונסה הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום:  WPA Pool , getty images)
קים קרדשיאן וקניה ווסט יושבים בבית ומקנאים. ג'יי זי, ביונסה הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: WPA Pool , getty images)


(צילום: WPA Pool , getty images) חיבוק של מלכות
(צילום: WPA Pool , getty images) חיבוק של מלכות

מחלקים מחמאות (צילום:  WPA Pool , getty images)
מחלקים מחמאות (צילום: WPA Pool , getty images)

לא כל אחד מקבל חיבוק ממשפחת המלכותית וחוקי הנימוס מכתיבים כי "אנשים רגילים" לא אמורים בכלל לגעת בהם אלא אם מישהו מבעלי "הדם הכחול" יוזם זאת, אבל זה רק מחזק את העובדה כי ביונסה וג'יי זי הם לא סתם אנשים...למי שהספיק לשכוח, רק לפני כמה חודשים הזמרת ובעלה העלו סרטון לרשתות החברתיות כשהם נראים עומדים מול פורטרט של מייגן מרקל כשכתר על ראשה, ומודים על בחירתם כ"להלקה העולמית הטובה" בטקס פרסי המוזיקה הבריטית.



עוד נכחו בפרימיירה הנוצצת, סר אלטון ג'ון ופארל וויליאמס שגם תרמו את קולם לרימייק של דיסני, וין דיזל ואפילו הזמרת הצעירה אגם בוחבוט שעשתה את הדרך מישראל לאירוע הנחשק של אנגליה כדי להקליט גרסא ל"אקונה מטטה".

יש כאן עוד מלך! אלטון ג'ון וביונסה (צילום: Gareth Cattermole, getty images)
יש כאן עוד מלך! אלטון ג'ון וביונסה (צילום: Gareth Cattermole, getty images)

(צילום: Gareth Cattermole, getty images) יצאו מהארמון
(צילום: Gareth Cattermole, getty images) יצאו מהארמון

אגם בוחבוט (צילום: זאביק דרור)
אגם בוחבוט (צילום: זאביק דרור)