יום לא פשוט עבר אתמול על עומר אדם, שגילה דרך הרשת כי הוא נמצא ב"מערכת יחסים" טרייה עם יוצאת האח הגדול מגי טביבי והגיב ל-TMI כי לא היו דברים מעולם, הם לא נפגשו ואין בינהם קשר אפילו לא מינימלי. אז אם תהיתם איך הזמר הענק כן מבלה בלילות אחרי שכבש את פארק הירקון בשבוע שעבר, אנחנו יכולים לגלות לכם שהוא לא מפסיק לעבוד גם כשהשמש שוקעת והוא בכלל טרוד בחייו המקצועיים העמוסים.

השבוע, בשעות הלילה המאוחרות, בזמן שאתם חלמתם על מפגש מעריצים עם סלבריטאי ישראל הגדולים, נפגשו הכוכבים בשושו ללילה לבן לטובת צילומי הטריילר החדש של "פופ אפ מיוזיקל" המופע המוזיקלי שיעלה בחנוכה הקרוב, בכיכובו של עומר אדם ואושיות נוספות.

מבלה עם קרן פלס בלילות! עומר אדם (צילומים: שלומי פינטו)
מבלה עם קרן פלס בלילות! עומר אדם (צילומים: שלומי פינטו)


גם זוכת האירוויזיון נטע ברזילי הגיעה לצילומים הישר משדה התעופה נתב"ג אחרי שובה ממדריד, הזמר משה פרץ, קרן פלס, רותם כהן והצמד אלי ומריאנו. הכוכבים שוויתרו על שנת היופי שלהם, נהגו בשעות הקטנות של הלילה על מכוניות עתיקות של אספני רכב כחלק מקונספט הצילומים הנבחר. בתום הצילומים כולם שבו לביתם להשלמות שעות שינה ואילו פרץ לא נח והמשיך ליום צילום ראשון של בית ספר למוזיקה, בערב הוא כבר ארז פקלאות ויצא לחופשה משפחתית עם אשתו ירדן וילדיהם.

כל החבורה
כל החבורה

משה פרץ לוקח את נטע ברזילי לסיבוב
משה פרץ לוקח את נטע ברזילי לסיבוב











וגם אלי ומראינו כאן!
וגם אלי ומראינו כאן!