לצד ההריון המתקדם, האימהות במשרה מלאה בחופש הגדול לשני ילדים וצילומים לתוכניות שונות בעקבות השתתפותה ב"הישרדות", נאלצה ליהיא גרינר לפתוח את הבוקר (רביעי) במשטרת ישראל. גרינר הוזמנה הבוקר לחקירה תחת אזהרה בתחנת משטרת כפר סבא בעקבות תלונה שהגיש נגדה שוטר, לאחר שרשם לה דוח תנועה לפני כשבועיים והיא עשתה לו "שיימינג" ברשת. גרינר כזכור, החזיקה בזמן הנהיגה את הטלפון הנייד וקיבלה דו"ח על סך 1000 שקלים ולא מעט נקודות. גרינר הכעוסה העלתה סדרת סרטוני סטוריז בהם העליבה את השוטר וכינתה אותו בין היתר "תימני קטן ומסריח שדומה לתחת שלי".

השוטר הגיש מכתב תביעה לגרינר על סך רבע מיליון שקלים בגין לשון הרע וכמו כן גם הגיש תלונה במשטרה כנגד כוכבת הריאלטי בגין העלבת עובד בציבור. ההתנצלויות של השורדת בדימוס לא עזרו לה והבוקר התייצבה סאנשיין, יחד עם עורך דינה בן מעוז, בתחנת המשטרה ונחקרה תחת אזהרה. כמו כן נלקחו ממנה טביעות אצבעות וצילום פנים במסגרת חקירתה כחשודה.

תמיד קול. ליהיא גרינר (צילומים: אביב חופי)
תמיד קול. ליהיא גרינר (צילומים: אביב חופי)


גרינר כזכור ניסתה להשיב מלחמה והחליטה בשבוע שעבר לתבוע את משטרת ישראל באמצעות עורך דינה מעוז בגין הפרסומים הכוזבים שהעבירה המשטרה לתקשורת כי נפתחה נגדה חקירה למרות שלא הוזמנה עד כה לחקירה. אבל נראה כי גרינר תאלץ לבטל כעת את התביעה נגד משטרת ישראל כי הבוקר היא כבר נחקרה ומסרה את גרסתה.

עו"ד בן מעוז המייצב את גרינר מסר: "החקירה הזאת היא המשך ישיר של הקמפיין התקשורתי שמשטרת ישראל מנהלת על גבה של גרינר. כמונו, גם משטרת ישראל יודעת היטב שהדברים שנאמרו לא מהווים עבירה פלילית ולמעשה מדובר בחקירת ראווה בלבד. מוטב שמשטרת ישראל תשוב לעסוק בדברים החשובים ותניח לסיפור הזה, כפי שהייתה עושה אילו היה מדובר בכל אחד אחר. גרינר מסרה התנצלותה ובכך זה היה צריך להסתיים".