אם הייתם עסוקים מדי בסוף השבוע או שעמלתם בלשמור על שבת המלכה אל חשש, כי TMI דאג להביא לכם את הסיפורים הכי מעניינים מהסופ"ש החולף, כדי שלא תפספסו אף אייטם מרתק. נראה שתקופת החגים הבריחה לא מעט מכוכבי הביצה לניכר, והם הקפידו לשתף את העוקבים שלהם ברשתות החברתיות בכל מה שקורה איתם ואתם מרוויחים!

ימים ספורים אחרי שאייל גולן ארז את בנו ליאם ולקח אותו לטיול יום הולדת במדריד, ארוסתו היפה דניאל גרינברג ארזה את חברותיה, בינהן השותפה שלה לדירה בר סנדלר וטסה לעיר הכי רומנטית בעולם- פריז, למסע של שופינג, מסעדות וביקור אצל כל החברים המצויירים בדיסנילנד.




במרחק של כמה שעות טיסה, בטורקיה התוססת חגגו לא מעט אנשי עסקים וסלבס באירוע חגיגות יום ההולדת ה-45 של איש העסקים עידו חג'ג'. בין אלפי הסטוריז שתיעדו את האירוע היו כמה שתפסו את מירב תשומת הלב כשהדוגמנית נטלי דדון העלתה תמונה צמודה מאוד שלא השאירה הרבה מקום לדמיון עם עמית פרליס, אב בנה ריף רפאל. מאז ש"פצפץ" נולד השניים לא ניהלו מערכת יחסים, ולמעט שמועות ותיעוד פפראצי משותף הצמד לא אישר זוגיות אבל עכשיו נראה שנמאס להם להתחבא ולהסתיר את האהבה הפורחת.

נטלי דדון ועמית פרליס (צילום: מתוך הסטורי של נטלי)
נטלי דדון ועמית פרליס (צילום: מתוך הסטורי של נטלי)

עוד זוג שנמאס לו לעבוד על העולם הם עומר אדם ושיראל טולדנו. כזכור, בערב ראש השנה העלתה טולדנו תמונה שלה ושל הזמר המסלסל מתנשקים וזה, הגיב לה "אהבה שלי" ובכך שמו סוף לשמועות ואישרו את הרומן. באותה חגיגה בטורקיה השניים לא נמנעו מתמונות משותפות והמשיכו להפגין אהבה אחד כלפי השני ברשתות החברתיות.


עם המאמן כושר והחבר נתי אבידן ובת הזוג (צילום: אינסטגרם)
עם המאמן כושר והחבר נתי אבידן ובת הזוג (צילום: אינסטגרם)

אחרי שכבשה את הרשת עם הסרטון הויראלי בו היא נראית חופפת במספרה כשהספר משפריץ על כל פניה וזכתה ללמעלה מ- 36 מילון צפיות, מורן אטיאס ממשיכה לספק הצצה לסיטואציות מצחיקות מהחיים ומשתפת סרטון חדש בו היא ממחישה כמה טוב לה להיות רווקה, כשהמאוורר שלה בבית עושה לה "קיצי" בדיוק במקום הנכון.