אירינה גרסימיב מבלה בסוויטה של עומר אדם בדובאי. (צילום מסך אינסטגרם(

הזמר עומר אדם ציין ביום חמישי האחרון את יום הולדתו ה- 27 בעודו עדיין שוהה בדובאי שבאיחוד האמירויות, שם הוא מעביר את השבועות האחרונים. את היום החשוב בחייו חגג אדם, צמוד לדוגמנית רוסיה העונה לשם אירינה גרסימיב בת 24 שזכתה בתחרות מיס אירופה לפני כשנה.

יחד עם בני משפחה וחברים, הדוגמנית הלוהטת חגגה לאדם יום הולדת בסוויטה מפנקת עם בלונים וקישוטים ואף העלתה לסטורי שלה תמונה שלהם מפריחים נשיקה אחד לשנייה ולאחר מכן אף את עצמה נחה בחדר המפואר גם לאחר סיום החגיגות. האם מדובר בזוגיות חדשה? ימים יגידו אבל בינתיים אפשר להבחין כי הוא לא עוקב אחריה ברשתות החברתיות אך היא כן. אבל לצד עסקים בדובאי ובילויים עם בחורה חדשה, הזמר המסלסל שקרוב לדת לא מוותר על חגיגה חשובה לא פחות- קידוש וארוחת שבת. 

עולה לו ולא יורד לו: המסיבה הסודית של עומר אדם והבקשה ההזויה שלו מהאורחים- לחצו כאן

עומר אדם, אירינה גרסימיב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר אדם, אירינה גרסימיב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

View this post on Instagram

A post shared by IRINA GARASYMIV (@irinagray) on

אדם לא מפספס שום סיבה למסיבה, ובשישי האחרון הוזמן הזמר יחד עם אחיו רועי ויוצא האח הגדול אלעד צפני, לארוחת קידוש. הזמר קידש עם עוד מאה יהודים ואנשי עסקים במרכז היהודי בדובאי בראשות הרב לוי דוכמן ונשיא הקהילה היהודית סולי וולף. אדם והנוכחים בסעודה ההמונית התפללו לתפילות שבת ונשאו דברי תורה ונאומים על השלום עם איחוד האמירויות.

עומר אדם (צילום באדיבות:  איציק אוחנה כתב הברנז'ה והסלבס של 'כיכר השבת')
עומר אדם (צילום באדיבות: איציק אוחנה כתב הברנז'ה והסלבס של 'כיכר השבת')

עומר אדם בדובאי (צילום באדיבות: איציק אוחנה כתב הברנז'ה והסלבס של 'כיכר השבת')