לפני כחצי שנה החלה חרושת שמועות על רומן מתהווה בין הזמר המצליח וחבר להקת "וואן דיירקשיין" הארי סטיילס לבין השחקנית והבמאית אוליביה ווילד. המעריצים הרימו גבה לנוכח מערכת היחסים המתגבשת ורבים טענו כי זו זוגיות למען יחסי ציבור לקראת הסרט החדש של ווילד "אל תדאג דארלינג" בכיכובו של הזמר. התזמון ופער הגילאים של השניים, שכן הוא רווק הולל בן 26 והיא, גרושה ואמא לשני ילדים קטנים בת 36 לא תרמו לרמת האמינות של הקשר. אבל עכשיו, אתרים מעבר לים מפרסמים תמונות ראשונות של השניים בחופשה זוגית באיטליה, ונראה שאין שום ספק שהם מאוהבים עד מעל הגג!

בשבוע שעבר צמד החמד מבלה תחת השמש המחממת של טוסקנה, כשהם מבלים בשייט רומנטי בחופי איטליה. צלמי הפפראצי לא לוכדים בעדשה שלהם את הכוכבים ההוליוודים רק באמריקה אם כי גם בכל מקום בעולם, והצלמים הצליחו לתעד את סטיילס ו-ווילד כשהם מבלים יחד, מתנשקים, רוקדים ומתמזמזים על הסיפון.

View this post on Instagram

A post shared by mara (@aetherealstyles)

השניים הגיעו לארץ המגף לאחר סיום צילומי סרט חדש בו משתתף סטיילס בימים אלו, שבין להיט ללהיט מטפח את קריירת המשחק שלו. לאחר שסיים את עבודתו באנגליה ו-ווילד סיימה חופשה עם ילדיה בלונדון השניים תיאמו את לוחות הזמנים ונפגשו באיטליה לחופשה רומנטית.  

View this post on Instagram

A post shared by @harry_hazza_sun

View this post on Instagram

A post shared by @_that_one_gay_cousin_