אחרי שנחשפתם השבוע לראשונה להוריה של הזמרת ושופטת "הכוכב הבא" בצילומי הריאלטי המוזיקלי, השבוע חגגה קרן פלס יום הולדת תשע לבנה אורי. כיאה לפלס ולבעלה נועם טור הצנועים, גם החגיגות ליום הולדת בנם לא היו מפונפנות ומצועצעות,לא הוזמנו כוכבי ילדים ולא היה זה אירוע מנקר עיניים עם מתנפחים ובלונים מעוצבים.

המשפחה בחרה באירוע אינטימי משפחתי המשלב פעילות ספורטיבית. פלס וטור הגיעו יחד עם ילדיהם וכמה חברים טובים מהמושב ליום כיף בבריכת הגלים city wave, במתחם מול החוף village בחדרה הסמוך לביתם במושב חופית. גם טור, השורד בדימוס, חובב הגלישה, לא נשאר אדיש והצטרף לילדים להפגין כישורי גלישה משלו. למרות החום והלחות הכבדה הזמרת ויתרה על הפעילות הרטובה והעדיפה לשמור מרחק ולא לקפוץ למים.

קרן פלס (צילום: הנהלת מתחם מול החוף village)
קרן פלס (צילום: הנהלת מתחם מול החוף village)

נועם טור והילדים (צילום: הנהלת מתחם מול החוף village)
נועם טור והילדים (צילום: הנהלת מתחם מול החוף village)

בפוסט שהקדישה למאורע כתבה פלס ברכה מרגשת לבנה: "לפני תשע שנים נולדת, אורי שלי, כל מה שטוב וטהור בעולם הזה.
אני מאחלת לכל אמא ילד כמוך ולכל ילד חבר כמוך, לא ידעתי מה זה חיבוק עד שבאת. כבר תשע שנים שאתה הסיבה שלי לקום בבוקר, לעבוד קשה גם בלילות, לקחת חופש, להשתפר, להתגבר על קשיים ולהתרכך. אין דבר שלא תוכל להשיג, כי תמיד ידעת לבקש רק את ששלך. אף חלום לא גדול עליך, כי יש לך עיניים פקוחות לרווחה, להבדיל בין פנטזיה למציאות בלי להפסיק אף פעם לדמיין. נולדת צנוע וחכם ומרהיב ורגיש ואתה אהבת חיי. מזל טוב אוריקי שלי, תודה עליך. תודה שבחרת בי להיות לך אמא".

קרן פלס, נועם טור (צילום: הנהלת מתחם מול החוף village)
קרן פלס, נועם טור (צילום: הנהלת מתחם מול החוף village)