עומר אצילי אמנם חתום על הניצחון של בית"ר ירושלים 0:1 על בני יהודה, גם צלל וקנה את אמונו של השופט וקסברגר וגם דייק בפנדל, אבל שלוש הנקודות יהיו רשומות על שמו של סלובודאן דראפיץ'.
ההדחה מחצי גמר גביע הטוטו (2:0 מול מכבי פתח תקווה) הביאה לשלושה ימים סוערים וכללה "לכלוכים" אין ספור מחדר ההלבשה. לא קל לאסוף את השחקנים שלך ממיני שבר כזה ולעלות לשחק כרגיל, וזה אומר: משחק הגנה נקי מטעויות והרבה שקט נפשי שהקרין מהקווים לכר הדשא. כדורגל? את זה הצהובים שחורים תחת הסרבי מתקשים להציג כבר תקופה ארוכה.   
דראפיץ' הדיח בצדק את דן איינבינדר החלש מה-11 ונתן את הבמה ללירוי צעירי שהוכיח את עצמו. לעומת זאת עד מתי יזכה לידור כהן לאשראי בלתי מוגבל. ועוד משהו: עם כל הכבוד להתלהבות שמביא אורי מגבו, הטכניקה שלו לא מתאימה לרמות האלה. אלמלא היה זה מגבו שנקלע פעמיים להזדמנויות קורצות והחמיץ אותן באופן מביך, בית"ר יכולה היתה להבטיח לעצמה ניצחון מבטיח ושקט יותר.

בית"ר השיגה ניצחון חמישי רצוף בבית ומבלי לספוג שער. ארבע פעמים 0:1 ופעם אחת 0:2. זה לא רק מלמדת על החוזק שלה (ההגנה) אלא גם על חולשת היריבות. בני יהודה אמנם עשתה שינוי - יוסי מזרחי בא במקומו של יוסי אבוקסיס - אבל נראית בדיוק אותו הדבר. רכה, רפה, חלשה. שום דבר לרשום עליו הביתה.
הרכבים
בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלעד גבאי, דניאל אסקלינג, חסוס רואדה, דושאן מאטוביץ', קלאודמיר פריירה, דוד קלטינס, לירוי צעירי (דן איינבינדר 79), עומר אצילי, לידור כהן (אורי מגבו 65), ניקיטה רוקביציה (דובב גבאי 83). 
בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סארי פלאח, דן מורי, בן צעירי, סתיו פיניש, תיירי דובאי, דולב חזיזה, פדרו גלבאן (אסי בלדוט 70), אלמוג בוזגלו, גל צרויה (אוהד קדוסי 18).
מהלך המשחק
 דקה 10
גבאי ירה בעיטה מ-25 מ' לידיים של איינוגבה.
 דקה 13
אצילי בעט מ-20 מ' הרחק מהמסגרת.
אצילי. שבעה שערים, שניים בפנדלים (דני מרון)
 דקה 17
קדוסי החליף את צרויה שמתח שריר ויצא.
 דקה 24
0:1 לבית"ר - אצילי ניסה להשתחרר מבן צעירי, צלל והשופט וקסברגר הצביע על הנקודה הלבנה ולא שעה למחאות של בני יהודה. הקפטן הבית"רי בעצמו דייק מהנקודה הלבנה.
 דקה 30
קדוסי בעט תוך כדי ריצה וקליימן הדף.
 דקה 37
דאבל פאס יפה בין צעירי ואצילי הסתיים בבעיטה של האחרון לתוך הערבוביה של בני יהודה.
 דקה 47
גלבאן בעט כדור חופשי מ-20 מ' אלכסונית גבוה מעל לשער.
 דקה 55
שוב גלבאן בכדור עומק שלא מוצא כלום פרט לידיים של קליימן.
 דקה 59
לידור כהן קיבל כדור ובעט מ-16 מ' גבוה ולא מדוייק במקום להתקדם ולנסות להבקיע.
 דקה 71
עגייב חדר על גבאי מצד שמאל והעביר רוחב, קדוסי הכניס רגל אבל הכדור הלך לחוץ. איזו החמצה.
 דקה 85
דובב גבאי מצא את מגבו פנוי כ-10 מ' מהשער אבל הקשר בעט חלש לידיים של איינוגבה. כמה דקות אחרי ששחרר דרדל'ה מקרוב לאפודה של שוער בני יהודה. 
שתף בפייסבוק שתף בטוויטר