בני יהודה תנסה לשים מאחור את ההפסד להפועל תל אביב, הפועל רמת גן המפתיעה את המאבקים בצמרת הלאומית והשתיים יפגשו בחצי גמר גביע המדינה (שלישי, 20:30) כדי לרשום מפגש אפשרי עם הנשיא.



הכתומים שנוצחו בגמר ב-2006 על ידי הפועל תל אביב, רוצים לשוב למעמד, מנגד, רמת גן היא קבוצת גביע טיפוסית שקטפה שני גביעים ב-14 השנים האחרונות.



מאמן בני יהודה ניסן יחזקאל אמר: "יש התרגשות כי אני תושב שכונת התקווה בצעירותו. כילד חגגתי עם הקבוצה זכיה בגביע. הרבה אנשים בקהל מכירים אותי. אני חולם לסגור מעגל. זה יהיה משהו פיקנטרי גדול".



היריבה בגמר: "קודם נעבור את חצי הגמר. אני ווינר בנשמה ולא רוצה להיות הסגן של בר כוכבא לעולם. אם ננצח, יצטרכו לקרות הרבה דברים כדי שייקחו ממני את התואר הזה".



גלבאן. בונים עליו בבני יהודה. צילום: דני מרון
גלבאן. בונים עליו בבני יהודה. צילום: דני מרון



השעיית בן צעירי: "מעדיף לא להתייחס לזה. אנחנו במעמד חגיגי ונתייחס אליו".



ההפסד להפועל ת"א: "אין קשר בין המפעלים. יש עוד משחקים לתקן בליגה. אנרגיות אחרות, מעמד אחר, יריבה אחרת. השחקנים שיגיעו למעמד הזה, לא יזכרו את ההפסד להפועל ת"א. מחר אין זמן לתקן ולכן זה להיות או לחדול".



הקפטן איציק עזוז אמר: "אני מאמין שזה אפשרי. אנחנו בחצי הגמר ואין סיבה שלא נחלום על זכיה בגביע".



התמיכה מהקהל: "הייתי פעמיים כבר בגמר ולצערי הפסדנו. מקווה שבפעם השלישית תהיה גלידה כמו שאומרים".



המאמן ליאור זדה התייחס למשחק: "נצטרך לדעת להתמודד עם התמרון בין הגביע לליגה. אני מרגיש את ההתרגשות. אין לי עבודה מבחינת מוטיבציה".



פסגת הקריירה: "כרגע אני בטופ של הקריירה שלי. שמח על הדרך שעברתי, חוויתי את הכל. זה מאוד מרגש, משתדל ליהנות מזה".



בן צעירי (משמאל). ייעדר. צילום: עדי אבישי
בן צעירי (משמאל). ייעדר. צילום: עדי אבישי



הייחוד של רמת גן: "לא האמנתי בזה אבל נוכחתי לזה שיש משקל כבד למסורת. במועדון הזה יש אמונה כזאת. יש הרגשה כל פעם שזה לא הפתעה. הגענו לגמר גביע הטוטו".



גביע או ליגה: "אני רוצה גם וגם. לא בנינו על עליה אבל אנחנו בעונה חלומית ואנחנו מאוד רוצים להמשיך את החלום בליגה. זה משהו שעוזר לנו רגע להתנתק – הגביע. נקווה שלא ניפגע מזה".



היריבה בדמות בני יהודה: "הם שמחים שקיבלו אותנו, זה לגיטימי. ברור שמכבי ת"א ובית"ר זה קבוצות טובות יותר. עדיין היא קבוצה טובה מאיתנו, הסגל שלה עמוק. במשחק אחד הפערים יכולים להיות קטנים יותר".



השוער אלדר פשכצקי הוסיף: "יש אנרגיה טובה במשחקי הגביע, האמונה משתנה. נקווה שנשחזר את הזכיות הקודמות"