יוסי בניון הוא דוגמה לשחקן שיכול לשדרג את מכבי תל אביב ואינו נספר מאז שהגיע ליטו וידיגאל", כך אמרו גורמים במכבי תל אביב לאחר ההפסד 2:0 להפועל באר שבע והוסיפו: "בניון זוכה לפרורי דקות והדבר הזה לא מקובל על ג'ורדי קרויף. המנג'ר מעיר למאמן בעניין בניון לא פעם ולא פעמיים אבל הפסיקה האחרונה היא של האנגולי והמושבה הפורטוגלית של עוזריו המקיפים אותו".



במכבי תל אביב מספרים עוד כי הקשר הוותיק עצמו אינו מתכוון להוביל מהלך לשינוי המצב כפי שעשה במכבי חיפה בעונה שעברה, אבל העניין שלו יצר מתח גלוי בין המנג'ר ההולנדי לוידיגאל ועשוי לגרום לסיום דרכו של האנגולי כבר בקיץ למרות החוזה שהוא מחזיק לעונה הבאה.



קרויף. לדעתו בניון צריך לשחק יותר. צילום: ערן לוף



ובניון לא לבד. גם ארון שוינפלד, שגיב יחזקאל, אבי ריקן ועומרי בן הרוש חשים שהצוות האנגולי פורטוגלי של וידיגאל חונק אותם מקצועית. לגבי חלקם כמו גם לגבי ההחלטה שלא לפתוח עם ברק יצחקי קיבל וידיגאל למרות העצה המפורשת שקיבל מקרויף. דברים דומים אפשר לומר לגבי ההחלטה לפתוח עם אוסקר סקאריונה המצוי בכושר ירוד.



בעיקרון מנסים הצהובים ליישר שקט לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה ביום רביעי נגד בית"ר ירושלים ולא להוסיף שמן וגחלים למדורה שהודלקה באצטדיון טוטו טרנר 2:0. "אלא שאם מכבי תודח ברביעי מהגביע תהיה בערה סביב וידיגאל וקרויף", טען גורם המקורב לקבוצה.



למרות חילוקי הדעות עם קרויף ותחושות המירמור אותם חשים חלק מהשחקנים, האנגולי מאוד סמכותי, מחויב ודומיננטי באימונים ויודע להגיע ללבם של השחקנים החשובים שמאוד מעריכים אותו. בסביבות וידיגאל טענו בתגובה: "תמיד אחרי הפסד יש מי שקופץ ומוצא מחדלים בהרכב. מכבי לא הפסידה בגלל שסקאריונה שיחק ולא בטוח שהיתה מנצחת אם בניון, שוינפלד או יצחקי היו פותחים. אבל זה גורלו של מאמן ".