רשמית: עמיר תורג'מן חתם במ.ס. אשדוד, זיו אריה בבית"ר ת"א/רמלה

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

עוזרו מאמן נבחרת ישראל קיבל חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת וכבר העביר אימון ראשון. עוזרו החליפו בשורות קבוצתו הקודמת שהודיעה: "מודים לתורג'מן על שנתיים נפלאות ומאחלים לו בהצלחה"

(גודל טקסט)
עוזרו של מאמן נבחרת ישראל ומאמן בית"ר ת"א/רמלה, עמיר תורג'מן, חתם היום (שלישי) רשמית במ.ס. אשדוד על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.


"מועדון ספורט אשדוד שמח להודיע על חזרתו הביתה של עמיר תורג'מן", נכתב בהודעה הרשמית. "הפעם לעמדת המאמן הראשי בקבוצה הבוגרת. תורג'מן גדל במחלקת הנוער של המועדון (עירוני אשדוד טרם האיחוד) ואף שיחק בשורות הקבוצה הבוגרת לפני ואחרי האיחוד במשך 6 עונות לא רצופות, במהלכן הבקיע 78 שערים ב-168 הופעות".





בשעות הצהריים העביר תורג'מן ביחד עם עוזרו ארז בלפר והמאמן המנטלי החדש ערן וייסברג את האימון לקראת המשחק הביתי נגד הפועל מאשקלון. לפני המשחק ערך תורג'מן אסיפת שחקנים בה הבהיר לשחקנים כי מצפה עבודה רבה כדי לצאת מהמצב אליו נקלעה הקבוצה. מהאימון נעדרו הבלם ניר ברדע (פציעה בכף הרגל) והשוער יואב ג'ראפי אשר יחמיץ את שני המשחקים הקרובים נגד הפועל אשקלון ובני יהודה ועשוי לשוב לסגל לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע.




תורג'מן. חתם לשנתיים באשדוד (מ.ס. אשדוד, רשמי)


במקביל, מי שיחליף את תורג'מן בבית"ר ת"א/רמלה עם סקאוט מכבי תל אביב זיו אריה שחתם על החוזה בקבוצה וכבר העביר אימון לשחקניו החדשים. בקבוצה מהלאומית העדיפו את זיו אריה על רוני אוואט בעיקר מהסיבה שאינו מחזיק בתעודת פרו ונרשם לקורס החדש. 


מבית"ר ת"א נמסר: "בית"ר ת"א/רמלה רמלה תמנה הבוקר את זיו אריה כמאמנה החדש של הקבוצה במקומו של עמיר תורג'מן. אנו מודים לעמיר על שנתיים נפלאות של עבודה משותפת ומאחלים לו הצלחה גדולה בהמשך מסעו לכיבוש פסגות הכדורגל".


עמיר תורג'מן ומשה אוחיון (אודי ציטיאט)
עמיר תורג'מן ומשה אוחיון (אודי ציטיאט)


עמיר תורג'מן מעביר אימון ראשון באשדוד (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי