עמיר תורג'מן: "אני לא מסתכל על הטבלה בשלב הזה"

עמיר תורג'מן ומשה אוחיון
עמיר תורג'מן ומשה אוחיון | אודי ציטיאט

מאמנה החדש של מ.ס אשדוד אמר לקראת המשחק מול הפועל אשקלון (שבת, 19:00): "אני מתרגש לאמן בליגת העל". מספר שינויים צפויים בהרכב. עודד גביש צפוי להיות בסגל של יובל נעים, יובאנוביץ' ימשיך להיעדר

(גודל טקסט)
מ.ס. אשדוד תארח מחר (שבת, 19:00) את הפועל אשקלון, משחק בו יערוך המאמן עמיר תורג'מן את הופעת הבכורה שלו על הקווים בקבוצת בשורותיה שיחק בתחילת הקריירה.


כידוע, אשדוד תקועה במקום האחרון בטבלה עם נקודת ליגה אחת והאמונה בימים האחרונים היא שהמאמן עמיר תורג'מן יוציא את הקבוצה לעידן חדש ולניצחון ראשון העונה בליגת העל. באימונים הבודדים מאז הגיע תורג'מן לקבוצה, המאמצים של המאמן והצוות המקצועי היו לאחד את חדר ההלבשה ולהכניס רוח חדשה של אופטימיות וביטחון לאחר עזיבתו של המאמן ראובן עטר.




לקראת משחקו הראשון על הקווים במ.ס אשדוד אמר עמיר תורג'מן: "אני מתרגש לאמן בליגת העל, זה חלק מהרצון שלי להגיע לרמות הגבוהות ביותר, ובטח כשזה באשדוד, מקום בו גדלתי ואני מכיר פה כמעט כל אבן. יש לנו מועדון טוב עם שחקנים טובים ואני מקווה שזה יתבטא גם בתוצאות".


החיסורים בחלק האחורי: "אנחנו מחפשים את הפתרונות, אבל מבחינתי כל מי שישחק ייתן את המאה אחוז. אנחנו פוגשים יריבה מצוינת שבאמת משתפרת, אבל אנחנו בבית שלנו ואנחנו נבוא מוכנים למשחק".



ברדע במחזור האחרון מול מכבי חיפה. פצוע ומורחק (ערן לוף)


כיצד יוציא את אשדוד מהמשבר: "הדבר הראשון הוא לבנות את הבסיס, ששחקנים יידעו מה הם צריכים לעשות. בחלק ההתקפי ראיתי שחקנים טובים עם יכולות טובות וברגע שנחבר את הכל אין לי ספק שתהיה כאן קבוצה טובה".


המצב המנטלי והמקום האחרון בטבלה: "לא צריך להסתכל על הטבלה בזמן הזה של העונה, אלא אני צריך להסתכל רק על הקבוצה שלי ולראות אם היא עושה את מה שאני רוצה. אנחנו רוצים לנצח, אין ספק, אבל הדרך להגיע למקום שאנחנו רוצים היא החשובה".


בימים האחרונים הצוות המקצועי ערך שיחות אישיות עם רוב השחקנים, בהן נשמעו דעות רבות על מה שצריך להיעשות כדי לברוח מהקו האדום. תורג'מן התמקד בהכנה להפועל אשקלון במשחק האגרסיבי החזק של האורחת ובכושר הגופני המצוין של שחקניו של המאמן יובל נעים. התרגולים היו בעיקר בסגירה של התקפות מתפרצות.


מהמשחק ייעדר הבלם ניר ברדע הפצוע בקרסול, שגם כך כבר הורחק פעמיים העונה ובכל אופן היה מחמיץ את ההתמודדות בשל השעייתו. בקבוצה שלא כבשה גול מאז השער של הבלם ויקטור גאנב נגד בית"ר ירושלים סופרים 435 דקות ללא כדור ברשת. תורג'מן ועוזרו ארז בלפר צפויים לערוך מספר שינויים בהרכב ולתת את חולצת ההרכב לשחקנים שלא היו בתכניות של ראובן עטר.



השינויים שיבצע תורג'מן ישנו את המצב בעיר הנמל? (לירון מולדובן)


גביש עשוי להיכלל בסגל, יובאנוביץ' ימשיך להיעדר

הפועל אשקלון, עם שמונה נקודות במאזנה, תגיע מחר (שבת, 19:00) לאצטדיון ה-י"א לפגוש את מ.ס אשדוד. אוהדי הקבוצה רכשו כ-300 כרטיסים במכירה המוקדמת בעיר שנועדה להקל על שומרי השבת, אולם הקהל האשקלוני ידוע ככזה שמגיע לקנות "בדקה ה-90" ולכן הכמות עשויה לגדול כשההערכות האופטימיות מדברות על 1,000 אוהדים שילוו את הקבוצה.


באשקלון לא מתרגשים מאפקט חילופי המאמנים אצל היריבה ומסתמכים על העבר הלא רחוק. "גם הפועל רעננה הגיעה אחרי חילופי מאמנים (גיא לוי במקומו של דודו אברהם – נ"צ)", הזכירו בקבוצה של יובל נעים. יחד עם זאת, באשקלון מן הסתם נערכים כן לכך שאשדוד תגיע במוטיבציה מוגברת ויודעים שמדובר במשחק יותר קשה ממה שהיה עלול להיות לולא הגעתו של תורג'מן.



הבלם עודד גביש, שעבר השבוע בבקרה התקציבית עשוי להיכלל בסגל. במרכז ההגנה ימשיכו לפתוח אבי מלכה וטל מכלוף, כשברניסלב יובאנוביץ' הפצוע (שריר התאומים) יחזור ככל הנראה אחרי המשחק מול מכבי פתח תקווה בשבוע הבא. הקשר רודי חדד ירצה את משחקו האחרון במסגרת עונש ההרחקה שספג לשלושה משחקים, וגם כן לא יהיה בסגל. המאמן אמר לקראת המשחק: "אנחנו עובדים טוב ויודעים שמצפה לנו משחק קשה. אנחנו קוראים לקהל לבוא ולדחוף אותנו, הייתה לו משמעות בתיקו שחילצנו מול מכבי תל אביב".

 

טל איילה. באים לנצח (אודי ציטיאט)
טל איילה. באים לנצח (אודי ציטיאט)


הרכבים משוערים
מ.ס אשדוד: ירדן קרישטול, טום בן זקן, ויקטור גאנב, בן אל אדרי, קרלו ברוצ'יץ', אביב סולומון, דן ביטון (תום מונד), גדי קינדה, דין דוד, מאוריסיו (אדילסון באהיה), בלסינג אלקה.



הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אלעד גבאי, אבי מלכה, טל מכלוף, עוז ראלי, מושיקו לוגסי, מילאן סמיליאניץ', מירקו אורמוש, טל איילה, רמזי ספורי, גודנס אג'אי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי