ההתאחדות האנגלית דורשת הסברים מפפ על התקרית עם רדמונד

פפ גווארדיולה מול נייתן רדמונד
פפ גווארדיולה מול נייתן רדמונד | AFP

מנג'ר מנצ'סטר סיטי שניגש שרץ לעבר הקשר אחרי ה-1:2 על סאות'המפטון יספק הבהרות, למרות הכחשות של שני הצדדים. מוריניו עקץ: "לא מתפלא שהוא לא הורחק".

(גודל טקסט)
התקרית בין פפ גווארדיולה לשחקן סאות'המפטון ניית'ן רדמונד מסעירה את התקשורת באנגליה אחרי שההתאחדות האנגלית דרשה מהמנג'ר הספרדי הסברים על הריצה שלו לעבר הקשר אחרי הניצחון 1:2 של מנצ'סטר יסטי סיטי על הקדושים באמצע השבוע משער ניצחון של ראחים סטרלינג בדקה ה-96. בתמונות נראה פפ זועם בצורה חריפה על השחקן של היריבה ומחליף איתו דברים קשים.


קורא שפתיים שנשכר על ידי עיתון ה"סאן" טען שפפ קילל בברור את רדמונד, אבל השחקן פרסם באינסטגרם הסבר ארוך בו הכחיש לחלוטין את הטענה וכתב: "זו עיתונות זולה שלא בודקת דברים. הוא מעולם לא קילל אותי אלא שאל למה לא שיחקנו והעברנו זמן. אמרתי לו שעשיתי מה שהמאמן אמר לי לעשות והוא החמיא לי ואמר לי שאני שחקן מצוין".




בהתאחדות לעומת זאת לא התרשמו מההכחשות של שני הצדדים ודורשים הסבר בכתב מפפ גווארדיולה עד ה-4 בדצמבר. המנג'ר שקיים מסיבת עיתונאים לקראת משחקה של סיטי מחר מול ווסטהאם באיתיחד (18:00, שידור ישיר בספורט1) הסביר את מה שקרה על כר הדשא עם רדמונד ואמר: "זה נכון שלפעמים אני לא יכול לשלוט בעצמי ואני צריך לעשות את זה פחות, אבל רציתי שיעביר מסר למאמן שלו שיש לו קבוצה מספיק טובה לשחק ולא לבזבז זמן. חוץ מזה שנה שעברה רדמונד הרס אותנו ולא הכרתי אותו בכלל. רציתי לנצל את ההזדמנות ולהגיד לו שהוא שחקן מצוין. ביום רביעי הוא לא יכול היה לתקוף בגלל שהם הגנו כל הזמן".


 

I've just seen this story and felt I had to say something and clear a few things that are floating around right now. I want to make it absolutely clear that the Man City Manager, Pep Guardiola did not say what The Sun is falsely claiming in this story. Yes he was very passionate, intense and aggressive but he was only very complimentary and positive to me. He commented on my qualities as a young English player and how he wanted me to attack his team more during the game in a similar way to last season. I told him I was doing what my Manager had asked me to do in the game. That's it. Nothing more, nothing less. Nothing negative or offensive was said towards me from Pep and that's what makes him one of the best Manager's in world football. Losing the game the way we did in the last kick of the game after working so hard for 90+ minutes I was very disappointment but when one of the worlds best managers compliments you or gives advice in any way, you listen. Sadly this story is an example of lazy journalism and is a complete joke. It does no favours to the sports journalists in the game that I like, happily work with and genuinely respect. The focus for me now is regrouping with the Saints ready for a big performance this Sunday in the v Bournemouth. #WeMarchOn #SaintsFC

A post shared by Nathan Daniel-Jerome Redmond (@r3dstagram) on




למרות דבריו של פפ, גם ז'וזה מוריניו התייחס לפרשה ועקץ את גווארדיולה על כך שהוא לא הורחק כשרץ לכר הדשא, כשהפורטוגלי עצמו לעומת זאת הורחק בזמן פציעות בסיינט מארי במשחק נגד סאות'המפטון אחרי שדרך מחוץ לאיזור הטכני של המאמנים וטען שיש יחס מפלה כלפיו: "אני לא מתפלא שפפ לא הורחק. למה? אני לא יכול לענות. אם אתם חברים שלי, אל תשאלו אותי כאלה שאלות כי אני אכנס לצרות".


Pep Guardiola admits he "can't control himself" after verbal assault on Nathan Redmond https://t.co/KuRFOFpzFWpic.twitter.com/YMgDC1kpVn

— Mirror Football (@MirrorFootball) December 1, 2017


פפ מצידו התייחס במסיבת העיתונאים גם לאפשרות שאלכסיס סאנצ'ס יגיע לקבוצה ואמר: "אני לא מדבר על זה כיום. תשאלו את צ'יקי באגיריסטיין. אני יכול רק לומר שארסנל היתה מוכנה שאלכסיס יעבור אלינו ושאנחנו נעביר להם את ראחים סטרלינג, אבל לא הסכמנו בשום אופן. אף פעם לא הצענו אותו תמורת סאנצ'ס. סטרלינג משחק נפלא, אבל לא מרגיש שאני אחראי. זה כמו שאם אני נותן הכל עבור שחקן והוא לא מצליח, אני לא מרגיש אחריות על כך. הקרדיט להצלחה של השחקנים שלי מגיע רק להם".


סטרלינג כבש העונה תשעה שערי ליגה שרובם הובילו לנקודות עבור הסיטיזנס. "הוא עשה צעד חכם כשירד מהרשתות החברתיות", אמר פפ על הקשר האנגלי. "אנשים רק מעליבים אותך או תוקפים אותך כשאתה מעלה דברים ברשתות. אם יש לך 20 אלף עוקבים, פתאום כולם מעבירים עליך ביקורת. זה רק עזר לו. הוא שחקן שכולם אוהבים בחדר ההלבשה".



סטרלינג. פפ לא לוקח קרדיט (AFP)


באשר למשחק מחר, לירוי סאנה חזר לאימונים אחרי שהיה חולה. דויד סילבה עשוי לפתוח אחרי ששיחק רק 16 דקות במשחק האחרון. הבלם וינסנט קומפני לעומת זאת עשוי לעבור מבחן כשירות. בווסטהאם המגן ווינסטון ריד פצוע. סיטי רשמה 12 נצחונות בפרמיירליג ובעבר רק ארסנל וצ'לסי רשמו יותר – 13 נצחונות בפתיחת העונה. מוליכת הטבלה עשויה לעלות ל-11 נקודות הפרש ביום ראשון אם יונייטד תפסיד היום לארסנל.


משחק נוסף מחר:

בורנמות' – סאות'המפטון (15:30, ישיר בספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי