צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את צ'לסי וחזרה למקום השני

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | Gettyimages

החלוץ הבלגי הבקיע לראשונה העונה מול קבוצה מהטופ 8 (39) וגם סידר ללינגארד את המהפך (75) שמחק את שער היתרון של הזאר (31). מוריניו עקף את ליברפול. צפו בתקציר: 0:1 דרמטי לטוטנהאם על פאלאס

(גודל טקסט)
המחזור ה-28 בליגה האנגלית נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים. במרכזי מנצ'סטר יונייטד התגברה על כל הביקורות, חזרה מפיגור, ניצחה 1:2 את צ'לסי ושבה למקום השני בטבלה. מוקדם יותר גברה טוטנהאם 0:1 על קריסטל פאלאס משער של הארי קיין ממש בדקות הסיום.


מנצ'סטר יונייטד – צ'לסי 1:2
מבקרים אותה על היכולת, אומרים שהיא לא מרשימה, אבל הקבוצה של ז'וזה מוריניו השיגה ניצחון מרשים על הבלוז החזקים וחזרה למקום השני בטבלת הפרמייר-ליג כשהיא עוקפת את ליברפול.



צ'לסי הייתה טובה יותר בפתיחה וגם עלתה ליתרון מוצדק בדקה ה-31 בזכות בישול גאוני של אדן הזאר לוויליאן הלוהט. אז רומלו לוקאקו נכנס לפעולה. החלוץ הבלגי כבש לראשונה העונה מול קבוצה מהטופ 8 (39) ובהמשך בישל לג'סי לינגארד המחליף את השער המנצח (75).



הקבוצה הלונדונית ספגה הפסד שני רצוף באולד טראפורד, לראשונה מאז 2011. אנטוניו קונטה סופר כבר שבעה הפסדים העונה, שניים יותר מאשר בעונה שעברה והוא מדורג במקום החמישי עם שתי נקודות פחות מטוטנהאם הרביעית.



דה חאה עם עוד התעופפות (AFP)
דה חאה עם עוד התעופפות (AFP)


הרכבים
מנצ'סטר יונייטד
: דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, כריס סמולינג, ויקטור לינדלוף, אשלי יאנג, נמניה מאטיץ', פול פוגבה, סקוט מקטומיניי, אנתוני מרסיאל (ג'סי לינגארד, 64), אלכסיס סאנצ'ס (אריק באיי, 81), רומלו לוקאקו.


צ'לסי: טיבו קורטואה, ויקטור מוזס (אוליביה ז'ירו, 78), אנטוניו רודיגר, אנדראס כריסטנסן, ססאר אספיליקווטה, מרקוס אלונסו, אנגולו קאנטה, דני דרינקווטר (ססק פברגאס, 80), וויליאן, אדן הזאר (פדרו, 73), אלברו מוראטה.


שחקני צ'לסי חוגגים (AFP)
שחקני צ'לסי חוגגים (AFP)


מהלך המשחק
דקה 1: השופט מרטין אטקינסון הוציא את המשחק לדרך.


דקה 4: החמצה ענקית של מוראטה. החלוץ הספרדי יכול היה לשבור בצורת ארוכה עם שער נפלא, אבל דה חאה היה במקום כשהדף למשקוף.


נמניה מאטיץ' (AFP)
נמניה מאטיץ' (AFP)


דקה 25: סימני חיים מכיוון המארחים שהחזיקו יותר בכדור והגיעו למספר חצאי מצבים ליד השער של קורטואה.


דקה 28: פספוס לא ייאמן של סאנצ'ס. הכוכב הצ'יליאני קיבל את הכדור בתוך הרחבה ובמקום לבעוט התברבר וגלגל חלש לידיים של השוער הבלגי.


קונטה ומוריניו. החליפו חיוכים (gettyimages)
קונטה ומוריניו. החליפו חיוכים (gettyimages)


דקה 31, צ'לסי עלתה ל-0:1: דווקא בדקות הטובות של יונייטד היא נענשת. וויליאן הוציא את המתפרצת, קיבל בחזרה מסירה פשוט גאונית מהזאר וכבש בקלות מתוך הרחבה. התקפה מתפרצת קלאסית דווקא לקבוצות של מוריניו.


דקה 39, מנצ'סטר יונייטד עלתה ל-1:1: לוקאקו השווה אחרי הנעת כדור נדירה של יונייטד בהתקפה בה היו מעורבים סאנצ'ס ומרסיאל. שער ראשון העונה לחלוץ הבלגי מול קבוצה מהטופ 8.


רומלו לוקאקו חוגג (gettyimages)
רומלו לוקאקו חוגג (gettyimages)


דקה 55: קצב טוב בפתיחת החצי השני. האדומים ניסו לתקוף וקצת הפקירו מאחור, למזלם הזאר ומוראטה לא היו חדים מספיק כדי לעקוץ.


דקה 67: ביצוע מצוין של סאנצ'ס, שהסתדר עם כל השומרים שלו והגביה ללוקאקו שמהאוויר בעט וחילץ הדיפה נהדרת מקורטואה.


פול פוגבה. חזר להרכב וגילה יכול טובה (gettyimages(
פול פוגבה. חזר להרכב וגילה יכול טובה (gettyimages)


דקה 75, מנצ'סטר יונייטד עלתה ל-1:2: לוקאקו הפעלתן ביצע דריבל מצוין ושם כדור נפלא על הראש של לינגארד המחליף שבקור רוח נגח פנימה.


דקה 86: צ'לסי קופחה. שער של מוראטה נפסל בטענת נבדל שגויה של הקוון.


וויין רוני ביציעי אולד טראפורד (gettyimages)
וויין רוני ביציעי אולד טראפורד (gettyimages)


דקה 69: השמש הפריעה לו? דה חאה שמט כדור חופשי והצליח לעצור אותו רגע לפני שהתגלגל מעבר לקו השער.


הארי קיין. שער ניצחון בדקה ה-88 (AFP)
הארי קיין. שער ניצחון בדקה ה-88 (AFP)


קריסטל פאלאס – טוטנהאם 1:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

אחרי תוצאות התיקו מול יובנטוס בליגת האלופות ורוצ'דייל בגביע, נראה היה שהתרנגולים ימשיכו במומנטום גם מול פאלאס כשרשמו החמצות רבות וויין הנסי. אך בדקה ה-88 שער של מי אם לא הארי קיין, שנגח מזווית קשה כדור מעל ידיו של השוער, העניקו למאוריסיו פוצ'טינו ושחקניו ניצחון ליגה שני ברציפות, שהעלה אותם למקום הרביעי על חשבון צ'לסי. עבור קיין אגב, מדובר בשער 24 העונה ו-150 בכל הקריירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי