דאגה מפציעת אוחנה, בכר: מקווה מאוד שזה לא רציני

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

קשר הפועל ב"ש נפגע בברכו במהלך ה-0:1 על מכבי ת"א, המאמן: "אני לא יודע אם יש דבר כזה כמו הפציעות שלנו בעולם. אם אצטרך לעלות ולשחק, אעלה למגרש". דחיפות בין איינבינדר לבן חיים בסיום. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ניצחה הערב (שני) 0:1 את מכבי תל אביב, הגדילה ממנה את הפער ל-11 נקודות והוציאה אותה כמעט באופן סופי ממאבק האליפות.

בשורות מדאיגות הגיעו מכיוונו של מיכאל אוחנה שחזר מהקפאה ארוכה הישר להרכב, בישל את השער היחיד במשחק אך נפגע בברכו בדקה ה-54 והורד מהדשא כשהוא נאנק מכאבים. בסיום המשחק הרוחות התלהטו וטל בן חיים ודן איינבינדר החליפו דחיפות הדדיות.

ברק בכר אמר בסיום: "עשינו ניצחון משמעותי, בטח בדרך בה הוא נעשה עם עשרה שחקנים נגד מכבי ת"א שבאה כמו שצריך. אני גאה בשחקנים באיך שהם מתמודדים עם סיטואציות. הם מראים שיש בעלי בית על המגרש".

היכולת: "היו דקות שהיה לנו הרבה מזל. כי טבעי שקבוצה בפיגור תנסה לעשות בלאגן על המגרש. אני שמח שהמחליפים, כמו וואקמה, עולים, נותנים אלף אחוז ועוזרים לקבוצה".

ברק בכר. בדרך לאליפות שלישית ברציפות (דני מרון)
ברק בכר. בדרך לאליפות שלישית ברציפות (דני מרון)

הפציעה של אוחנה: "אני מקווה מאוד שזה לא רציני. אני שמח שהוא עזר לנו. אם אצטרך לעלות לשחק, אעלה בשמחה….אני לא יודע אם יש דבר כזה כמו הפציעות שלנו בעולם. בשביל זה בנינו סגל גדול ולא משנה מי משחק. זה התפקיד שלי ושל הצוות להחזיק את כולם כל השנה ושיבואו מוכנים כשצריך אותם".

מאבק האליפות: "אני שמח לשמוע את המחמאות, אבל אעשה את הסיכומים בסוף השנה. הפלייאוף מאוד קשה ויש לנו עוד שבעה משחקים מאוד קשים. כל הזמן האמנו שהתלויים בנו, גם כשלא היינו במקום הראשון. אסור לנו להיכנס לאופוריה, בטח אחרי כל מה שעברנו השנה".

מיכאל אוחנה חוגג לפני הפציעה (אריאל שלום)
מיכאל אוחנה חוגג לפני הפציעה (אריאל שלום)

גיא חיימוב, שהצטיין, הוסיף: "הכי חשוב שניצחנו. אני שמח שהצלחתי להביא את היכולת במשחק כזה. אנחנו צריכים להמשיך, יש לנו עוד משחקים מאוד חשובים".


מאבק האליפות
: "יש פה גברים. אנחנו קבוצה מאוחדת, שאף אחד לא ויתר פה לרגע. הפציעות הן חלק מהכדורגל".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי