ברק בכר: "חשוב מאוד להמשיך במגמה, שהניצחון על פ"ת לא יהיה חד פעמי"

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל באר שבע דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד רעננה: "נבוא מעודדים מהמשחק הענק של הנבחרת בטרנר, הולך להיות משחק קשה יותר מהקודם". שיר צדק: "אני במגמת התקדמות. המצב הבטחוני? לצערי התרגלנו"

(גודל טקסט)

על רקע ההסלמה הביטחונית החמורה, קיימה הבוקר (רביעי) הפועל באר שבע אימון ראשון מבין שניים שתוכננו להיום. ארבעת הזרים שנמצאים בארץ (קורהוט, סטו, האסלביינק, ו-ויטור) התייצבו במתחם האימונים החדש של הקבוצה ולדברי חבריהם לא ניכרו עליהם סימני פאניקה. שני הזרים הנוספים, ג'ון אוגו ואריק סאבו, שוהים בחו"ל יחד עם נבחרותיהם, ניגריה וסלובקיה בהתאמה.

מיגל ויטור מתגורר ביישוב להבים ורענון בנושא התנהגות בזמן אזעקת צבע אדום ניתן לזרים כבר לפני מספר שבועות בעקבות נפילת טיל בשטח פתוח בפאתי העיר. יצוין כי במתחם ""הבית האדום" נבנה ממ"ד, הצמוד למגרשי האימונים, והעובדים במקום פתחו אותו הבוקר. עם זאת, בהתאם להנחיות הרשות המקומית בוטלו הערב אימוני מחלקת הנוער ובית הספר לכדורגל.

באר שבע תארח בשבת בטרנר את הפועל רעננה (20:15, ישיר בספורטHD3) ולפי שעה לא התקבלו הנחיות חדשות על-ידי פיקוד העורף, כך שהאימונים והמשחק יתקיימו בשלב זה כמתוכנן בבירת הנגב. כזכור, ביום שבו אירחה האלופה את אפואל ניקוסיה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית נפל טיל בשטח השיפוט של באר שבע, מה שלא גרם לביטול המשחק.

מיגל ויטור. עבר רענון
מיגל ויטור. עבר רענון "צבע אדום" (אודי ציטיאט)

מאוחר יותר היום קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפ]ות המאמן ברק בכר והבלם שיר צדק. שניהם נשאלו כבר בפתיחה על המצב הביטחוני והיערכות הקבוצה למצבים כאלה. בכר ענה: "אנחנו מתכוננים לדברים כאלה בשגרה, הזרים לא נכנסו לפאניקה והכל עבר בסדר, למרות שזה לא נעים. נקווה שימשיך להיות שקט". צדק סיפר: "לא נעים להתעורר בשלוש וחצי בבוקר מדברים כאלה, אבל לצערי אלה דברים שיש לי ניסיון בהם".

לאחר מכן נשאל המאמן האם הניצחון האחרון של הקבוצה על מכבי פתח תקווה והניצחונות של הנבחרת עזרו למצב הרוח, והשיב: "ניצחונות תמיד מוסיפים, במיוחד הניצחון האחרון של הנבחרת שהיה פה בטרנר ושחקנים שלנו השתתפו בו".

ההכנות למשחק נגד רעננה: "בסופו של דבר אנחנו משחקים נגד קבוצה מאוד קשה, ולאחר שהשגנו רק ניצחון אחד בשישה משחקים אין לנו אפשרות להרגיש בנוח עם עצמנו. אני שמח שבמשחק האחרון היכולת באה לידי ביטוי בתוצאה, והולך להיות משחק יותר קשה מהאחרון. זה יהיה משחק יותר צפוף, אבל אנחנו רגילים בשנים האחרונות לשחק נגד קבוצות שמצופפות. גם השנה היו משחקים שלא ניצחנו אבל הגענו ללא מעט מצבים ואני מקווה שהפעם נדע לנצל אותם, כמו נגד מכבי פתח תקווה".

בכר.
בכר. "צריך להתמיד בחילוצי הכדור של החלק ההתקפי" (אודי ציטיאט)

"אני רוצה להמשיך את קו המחויבות של כל שחקני ההתקפה", הוסיף בכר, "ולהתמיד עם חילוצי הכדור של החלק ההתקפי. חשוב מאוד להמשיך את המגמה ושזה לא יהיה ניצחון חד פעמי, אנחנו רוצים להמשיך בקו הזה".

על בן שהר: "הוא נפצע בנבחרת, אבל לא משהו רציני, נדע אם ביומיים הקרובים הוא יוכל להשתתף במשחק".


על אורן ביטון
: "אורן מתקדם יפה מאוד, אני מקווה שכבר בשבוע הבא הוא יחזור לאימונים מלאים. אני מקווה שהוא יכול לחזור ושיהיה בריא".

צדק בהחמצת הפנדל.
צדק בהחמצת הפנדל. "בסופו שלח דבר ניצחנו וזה מה שחשוב" (דני מרון)

הבלם שיר צדק אמר: "אני מקווה שאמשיך במגמת ההתקדמות. גם חזרתי לנבחרת אחרי הרבה זמן, וזה מראה על ההתקדמות שעשיתי. מאוד נהניתי מהזימון, הרגשתי שזה הרים אותי קצת".

הפגרה: "טוב מדי פעם לצאת לאיזו התרעננות. גם הקבוצות האחרות היו בפגרה, זה בטח לא תירוץ אם היכולת תיעצר".

האוהדים, שלא מילאו את האצטדיון במשחקים האחרונים: "במשחקים הבאים האצטדיון יהיה מלא, הקהל ייתן את הדחיפה שאנחנו צריך ויעזור לנו להמשיך להגיע להישגים".

החמצת הפנדל נגד פתח תקווה: "לא נורא, מבאס אבל קורה ואני שמח שבסופו של דבר ניצחנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי