צפו בתקציר: 0:2 חלק למנצ'סטר סיטי על פולהאם בדרך לרבע הגמר

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | AFP

אלופת אנגליה עלתה שלב הודות לשני שערי בכורה של דיאס הספרדי (18 ו-65). דה בריינה פתח ב-11 של גווארדיולה והוחלף 86, הקבוצה שלו תתמודד בשלב הבא מול המנצחת במשחק בין לסטר לסאות'המפטון

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)
מחזיקת הגביע הליגה, מנצ'סטר סיטי, שעלתה בהרכב משני, עשתה את המוטל עליה כשניצחה הערב (חמישי) באיתיחאד סטדיום 0:2 את פולהאם בשלב שמינית הגמר. האלופה אנגלית תפגוש בשלב הבא את המנצחת בין סאות'המפטון ללסטר סיטי במשחק שנדחה ל-27 לנובמבר בעקבות מותו הטראגי של בעלי לסטר, ויצ'אי סריואדהאנהפראבה.


מנצ'סטר סיטי שלטה לכל אורך המשחק ובעטה לא פחות מ-27 בעיטות לעבר השער של פולהאם. הקבוצה הביתית עלתה ליתרון בדקה ה-18 משער של בראהים דיאס הצעיר בן ה-19 שרשם את שער הבכורה בקבוצה הבוגרת של הסיטי. בדקה ה-66 בראהים דיאס השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק.


האלופה האנגלית תפגוש במחזור הבא בפריימרליג את סאות'המפטון בבית והיא תרצה לשמור על המקום הראשון בליגה. מנגד פולהאם שנמצאת מתחת לקו האדום, תנסה לסיים את הרצף השלילי של ארבעה הפסדים בליגה בקרב תחתית לוהט מול האדרספילד האחרונה.



המשחק נפתח בדקת דומייה לזכרו של בעלי לסטר סיטי, ויצ'אי סריואדהאנהפראבה (Gettyimages)



Here's how we line-up in the @Carabao_Cup tonight!

City XI | Muric, Danilo, Kompany (C), Stones, Zinchenko, Delph, Brahim, De Bruyne, Foden, Sane, Jesus

Subs | Ederson, Walker, Sterling, Agüero, Bernardo, Mahrez, Gomes

Presented by @HAYSWorldwide#MCIFUL#mancitypic.twitter.com/uvKR44F0ia

— Manchester City (@ManCity) November 1, 2018


Here we are then. @Jokanovic makes 3⃣ changes, including @ThomasCairney back in the starting XI #COYW#MCIFULpic.twitter.com/5hXSFeDFLs

— Fulham Football Club (@FulhamFC) November 1, 2018


מהלך המשחק
דקה 18: מנצ'סטר סיטי עלתה ליתרון 0:1: קרן של המארחים הגיעה אל דלף שהיה מחוץ לרחבה, האנגלי הגביה אל קומפני שהוריד את הכדור עם הירך אל רגליו של בראהים דיאס שדייק מקרוב. זהו שערו הראשון של הספרדי בן ה-19 בקבוצת הבוגרים של מנצ'סטר סיטי.


דקה 65: מנצ'סטר סיטי עלתה ליתרון 0:2: לירוי סאנה מסר כדור נפלא אל גבריאל ז'סוס שהיה במצב של אחד על אחד מול סרחיו ריקו ובעט אל הקורה. בראהים דיאס עט על הכדור החוזר וכבש את שערו השני במשחק.


גדל כוכב חדש למנצ'סטר סיטי? בראהים דיאס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי