מכבי ת"א ניצלה את חסרונו של שבד והביסה 63:79 את חימקי מוסקבה

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | עדי אבישי

הצהובים חזרו למסלול הניצחונות אחרי משחק חלק נגד הקבוצה הרוסית שהתקשתה ללא כוכבה הגדול וקלעה באחוזים נמוכים מחוץ לקשת. ריי הצטיין עם 17 נקודות. בשישי: אלופת ישראל תפגוש את שאראס בקובנה

(גודל טקסט)

למרות ההפסד הביתי האחרון לבאסקוניה ויטוריה, מכבי תל אביב המשיכה בכושר הנהדר שלה מאז הגיע יאניס ספרופולוס עם ניצחון יורוליג שלישי בארבעה משחקים אחרי שניצחה הערב (רביעי) 54:71 משכנע על חימקי מוסקבה בהיכל מנורה מבטחים.

בחצי הראשון שתי הקבוצות התקשו לעלות על הלוח אך למזלה של מכבי תל אביב חמיקי מוסקבה ללא הסתדרה עם חסרונו אלכסיי שבד וקלעה באוחזים רעים מחוץ לקשת. ברבע השלישי מכבי תל אביב התפוצצה עם המגרש עם 26 נקודות ומטווח שלשות של ווילבקין זוסמן וריי. גם ברבע האחרון מכבי תל אביב שלטה על הפרקט וסיימה בניצחון גדול.

מאזנה של מכבי תל אביב עלה ל-9:4 שהעלה אותה אל המקום ה-13 על חשבונה של חימקי מוסקבה. הצובים ינסו לסיים את שבוע חלומי עם ניצחון נוסף על ז'לגיריס קובנה של שאראס ביום שישי הקרוב.


לפני המשחק נערך טקס בהשתתפות מייסאו באסטון, ניקולה וויצ'יץ', טל בורנשטיין, דרק שארפ וגור שלף (עדי אבישי)


טאריק בלאק (עדי אבישי)

רבע ראשון
המשחק נפתח בצורה מעט מהוססת. אקס מכבי תל אביב, מלקום תומאס עלה ראשון על הלוח אחרי דקה וחצי ומיד לאחר מכן בלאק הגיב עם ארבע נקודות משלו, אך בהמשך עשה עבירה חסרת אחריות על צ'ארלס ג'נקינס תוך כדי זריקת שלשה והשלים מהלך של ארבע נקודות והעלה את האורחים ל-6:8. ג'ייק כהן ודיאנדרה קיין קלעו שלשות ראשונות למכבי תל אביב אבל טוני קרוקר החזיר לרוסים את היתרון עם סל הבאזר שחתם רבע עם סקור נמוך במיוחד בתוצאה 16:18 לחימקי מוסקבה.

רבע שני
הרבע נפתח עם שלשה של ג'ון דיברתולומיאו שהחזירה לצהובים את היתרון, אך חימקי מוסקבה הגיבה בריצת 0:7. סקוטי ווילביקין החליט לקחת על עצמו את המשחק וקלע 8 נקודות רצופות שהחזירו פעם נוספת את היתרון לצהובים. בהמשך שתי הקבוצות התקשו לעלות על הלוח במיוחד הקבוצה הרוסית שסיימה מחצית איומה עם קליעה אחת מתוך 13 מחוץ לקשת ומכבי תל אביב ירדה אל המחצית ביתרון 31:35.

דיאנדרה קיין (עדי אבישי)

רבע שלישי
סקוטי ווילבקין המשיך עם היכולת הטובה מהרבע השני עם שלשה מהירה, בלאק הוסיף שתיים משלו שהעלו את מכבי תל אביב ל-31:40. קלויארו קלע שתי נקודות והוסיף עוד אחת מהקו שהעלה את הצהובים לראשונה במשחק ליתרון דו ספרתי. מייקל רול, יובל זוסמן קנדריק ריי הצטרפו לחגיגה עם מטווח שלשות וסיימו רבע ענק של הצהובים שעלו ליתרון 42:61.

רבע רביעי
עשר הדקות האחרונות התנהלו כגארבג' טיים, הרוסים נראו חסרי אונים והצהובים המשיכו להגדיל את ההפרש הסיום, ומכבי תל אביב רשמה ניצחון 63:79 מרשים יומיים לפני המפגש הקשה נגד ז'לגיריס קובנה בחוץ.

קלעו למכבי תל אביב: קנדריק ריי 17 נקודות , סקוטי ווילבקין 14, מייקל רול 10 ו, דיאנדרה קיין 9, אנג'לו קלויארו 7, טאריק בלאק 6, ג'וני אובריאנט 5, ג'ייק כהן 3, ג'ון דיברתולומאו 3, יובל זוסמן 3, אלכס טיוס 2 ו-5 ריבאונדים.

קלעו לחימקי מוסקבה: ג'ורדן מיקי 15 נקודות , טוני קרוקר 11, איגור ויאצלב 11, צ'רלס ג'נקינס 8, די בוסט 6, סרגיי מוניה 5 , מלקולם תומאס 5 סטפן מרקוביץ' 2 .


שחקני מכבי תל אביב חוגגים (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי