ספרופולוס: "אוהדי מכבי מבינים כדורסל, הם רואים שמשהו טוב קורה"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מאמן הצהובים אחרי ה-55:90 על גראן קנאריה: "עשינו את העבודה שלנו הערב בצורה הטובה ביותר". זוסמן: "מה שהקהל עשה היה אדיר ומרגש". ווילבקין: "אחד הרגעים הטובים של העונה"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב פירקה הערב (חמישי) את גראן קנאריה 55:99 במשחק הביתי האחרון של העונה הסדירה ביורוליג ועשתה את שלה לקראת משחק הנעילה בטורקיה נגד פנרבחצ'ה. למרות האפשרות הקלושה להעפיל, נראה שאוהדי מכבי תל אביב די השלימו עם העובדה שהעונה האירופית הסתיימה והם ניצלו את הבמה במהלך הרבע האחרון על מנת להודות לכל השחקנים ולא פסחו גם על המאמן יאניס ספרופולוס שנראה נרגש מהמחווה.


ספרופולוס סיכם: "אנחנו נילחם על הסיכוי שלנו עד הרגע האחרון. ראשית, אנחנו מאושרים כי עשינו את העבודה שלנו הערב בצורה הטובה ביותר. שיחקנו הגנה נהדרת, ההתקפה הייתה טובה וזה היה משחק טוב שלנו באופן כללי. אני אוהב את המשמעת של השחקנים ואת איך ששיחקנו".


"שמחתי לשמוע שריאל מדריד ניצחה ועכשיו נצטרך לראות מה יקרה במחזור בסיום כי זה לא תלוי רק בנו", הוסיף המאמן היווני. "רצינו לשחק כדורסל טוב הערב מהרבה סיבות, אחת מהן היא האוהדים שתמכו בנו לאורך כל השנה. אנחנו מקווים שנעפיל לשלב הבא, אבל גם אם לא – יש בסיס טוב להמשך וזו רק ההתחלה עבור מכבי". 



"נילחם עד הרגע האחרון" (עדי אבישי)


על הקהל שהודה לו ועודד את השחקנים עם שירה אדירה: "אני מעריך את העובדה שאוהדי מכבי תל אביב הם קודם כל אנשי כדורסל שמבינים את המשחק בצורה טובה. הם מבינים שמשהו טוב קורה פה ואני שמח על כך שמערכת היחסים שלי איתם כל כך טובה".


יובל זוסמן התייחס לסיכויים של מכבי תל אביב: "הדברים התבהרו ועכשיו יש לנו סיכוי גבוה יותר. נבוא לעשות את מה שאנחנו יכולים נגד פנרבחצ'ה ולשם אנחנו מכוונים. נבוא לטורקיה להילחם, זה הסיכוי היחיד שלנו ואנחנו נבוא בשביל לנצח. שיחקנו הערב בשביל לנצח ואני לא חושב שהיה משחק קל. התוצאה אולי מראה שכן, אבל שמרנו היטב בהגנה ושיתפנו את הכדור יפה –  אני לא זוכר שעשינו את זה ברמה כזו העונה. היה כיף, אדיר ומרגש שבסוף האוהדים שרו לכל שחקן. בשביל זה אנחנו משחקים כדורסל. זה מעודד ובעיקר משמח".


סקוטי ווילבקין הנרגש הוסיף: "הרגע הזה הוא אחד הטובים ביותר שלנו העונה, זה המשחק הביתי האחרון שלנו ביורוליג, וזו הדרך הטובה ביותר להיפרד מהקהל".




נפרדו מהקהל עם טעם מתוק. שחקני מכבי תל אביב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי