דיווח באיטליה: עמרי כספי על הכוונת של ארמאני מילאנו

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

הקבוצה של אטורה מסינה שחררה את מינדאוגס קוזמינסקאס ועל פי ה"גאזטה דלו ספורט", אחד המועמדים להחליפו הוא הפורוורד הישראלי, שמצדו כבר הצהיר שהעדיפות שלו היא להישאר ב-NBA

(גודל טקסט)
ארמאני מילאנו שחררה לא מכבר את מינדאוגס קוזמינסקאס, לכן היא מחפשת תחליף לעמדת הפורוורד ועל פי הדיווח הבוקר (שישי) ב"גאזטה דלו ספורט", אחד המועמדים שעלו בקבוצה האיטלקית הוא לא אחר מעמרי כספי. בדיווח הוזכר גם שמכבי תל אביב עוקבת אחרי התפתחויות בגזרתו של הישראלי, שכבר הצהיר שהעדיפות שלו היא להמשיך ב-NBA. כספי (31, 2.06) ממתין להצעות בשוק החופשי שנפתח בתחילת השבוע.


כידוע, את העונה האחרונה בילה הפורוורד בממפיס גריזליס, שבה חתם ב-2018 על חוזה מינימום בגובה 2.2 מיליון דולר לעונה. הפציעות המשיכו לעמוד בדרכו של הישראלי, ששיחק 36 משחקים בלבד לפני שנחתך מהקבוצה בחודש פברואר, בהם קלע 6.3 נקודות ב-14 דקות בממוצע.


אם לא יקבל הצעות מפתות מספיק על מנת להמשיך לעונה מספר 11 בליגה הטובה בעולם, כספי עשוי לשקול חזרה ליורוליג אך במקרה כזה הוא צפוי לתת את העדיפות למכבי תל אביב. מילאנו החלה במהפכה בקיץ הנוכחי, עם החזרתו של אטורה מסינה שיאמן את הקבוצה וקיבל את מלוא הסמכויות בעניינים המקצועיים.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי