טעות חמורה של ג'ראפי, 1:2 להפועל רעננה על הפועל תל אביב

עידו לוי חוגג
עידו לוי חוגג | אריאל שלום

שוער האדומים שגה בגדול, קייס גאנם ניצל זאת וכבש מקרוב (73), עידו לוי נגח פנימה (89) את השני, רועי זיקרי השווה זמנית (84) במשחק גביע הטוטו. עומרי אלטמן ומאור בוזגלו ערכו הופעות בכורה

(גודל טקסט)

הפועל רעננה ניצחה הערב (שבת) 1:2 את הפועל תל אביב במושבה, במחזור הראשון בבית ב' של גביע הטוטו. קייס גאנם ניצל טעות איומה של יואב ג'רפי כדי לכבוש בדקה ה-73, ולהעלות את רעננה ל-0:1. רועי זיקרי השווה בדקה ה-84, ועידו לוי נגח מקרוב את שער הניצחון בדקה ה-89. 


פתיחת עונה נהדרת לשחקניו של מנחם קורצקי, אכזבה גדולה לניסו אביטן ולקבוצתו וכמובן ל-5200 האוהדים, רובם ככולם של הפועל תל אביב, שנתנו תצוגת עידוד מרשימה. למען האמת, הפועל רעננה הייתה הקבוצה הפחות טובה בסיכום 90 הדקות, לאחר ששיחקה עם סגל חסר מאוד. למרות זאת, היא שבה הביתה עם מלוא הנקודות. 


הפועל תל אביב הציגה משחק עם הרבה התלהבות והיא הייתה דומיננטית יותר משריקת הפתיחה. מאור בוזגלו שעלה מלא מוטיבציה, הוביל את החלק הקדמי לצד עומרי אלטמן ששב הביתה. למרות זאת, האדומים הגיעו רק לחצאי מצבים ולא הצליחו לכבוש. שוער רעננה אסף צור בלם שני ניסיונות מסוכנים של האדומים בתחילת המחצית השנייה, ואז באה הטעות של ג'ראפי, השער של גאנם, השוויון של זיקרי ונגיחת הניצחון של עידו לוי.



הפועל תל אביב רוצה לפתוח עונה עם ניצחון. (הפועל תל אביב, רשמי)
הפועל תל אביב. קיוותה לפתוח עונה עם ניצחון (הפועל תל אביב, רשמי)



ניסו אביטן על הקווים (אריאל שלום)


הרכבים

הפועל תל אביב: יואב ג'ראפי, עידן כהן, אוראל דגני, מרווין פירסמן, דני גרופר (רז שלמה, 68), קלאודמיר פריירה, עמנואל בואטנג (שי אליאס, 79), מאור בוזגלו (ניר לקס, 63), עומרי אלטמן (רונאלדו ואסקס, 58), מוטי ברשצקי, עומר דמארי (רועי זיקרי, 46).


הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, דויד מתאוס, עמית כהן (מאור ג'רסי, 59), אביחי ידין (רועי לוי, 52), דיווין נאה, אור דסה (שניר שוקר, 71), יואב תומר (בן סביר, 52), יוג'ין אנסה (אחמד דראוושה, 87), קייס גאנם.



ג'ראפי גבוה מעל כולם (אריאל שלום)


מהלך המשחק
תוך פחות משלוש דקות הגיעה הפועל ת"א להזדמנות הראשונה שלה, כשמאור בוזגלו התקדם בצד ימין והחליט לבעוט מרחוק. הכדור שלו הלך ליד המסגרת, אבל זו בהחלט הייתה הצהרת כוונות לגבי המשך המשחק. רעננה ניסתה להילחם, ובדקה התשיעית הגיעה פריצה של יואב תומר שנעצר רק אצל פרסמן שנייה לפני ששחרר בעיטה. בדקה העשירית, אלטמן בעט כדור מחוץ לרחבה, שפגע בשחקן של רעננה ויצא ליד הקורה לקרן.



בכורה למאור בוזגלו (אריאל שלום)


בדקה ה-16, גאנם בעט כדור שטוח מ-20 מטרים אך החטיא את המסגרת בחצי מטר. בדקה ה-29, פירסמן שלח כדור ארוך, בוזגלו נגח מעל צור, אבל זה הלך מעל המשקוף. בדקה ה-36, בוזגלו עבר את עמית כהן ברחבה ומסר כדור טוב שפגע ברגלו של עידו לוי והגיע לידיו של צור. בדקה ה-45, טעות של אסף צור כמעט ועלתה לו בשער. כששוער רעננה הרחיק לעברו של עומרי אלטמן, שניסה להקפיץ מעליו אך החטיא את המסגרת.



אוהדי הפועל ת"א. מופע עידוד מרשים (אריאל שלום)


בדקה ה-49, קרן להפועל תל אביב, הכדור הגיע אל גרופר שבעט, צור היה במקום וקלט. בדקה ה-51, בוזגלו הכניס כדור לרחבה, בואטנג בעט מקרוב, צור מנע שער. בדקה ה-73, עלתה רעננה ליתרון 0:1. ג'ראפי הסתבך עם הרחקת כדור פשוטה, קייס גאנס עמד מולו ובעט מחצי מטר לרשת. טעות אומללה של השוער. בדקה ה-84, 1:1 כשהמחליף רועי זיקרי קיבל כדור מפרסמן ומול צור, בעט פנימה. בדקה ה-89, 1:2 לרעננה. קרן מימין, עידו לוי עלה גבוה מעל כולם ומקרוב נגח פנימה.



שחקני רעננה בסיום (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי