בהלתץ הקורונה מתחילה להשפיע על עולם הספורט. באיטליה הודיע הלילה (שלישי) משרד הספורט כי משחקי כדורגל המתוכננים להתקיים באזורים בהם יש התפרצות של המחלה ישוחקו ללא קהל, זאת לבקשת התאחדות הכדורגל. בין המשחקים שישוחקו ללא קהל - משחק העונה בין המוליכה יובנטוס לאינטר שבמקום השלישי, שייערך באצטדיון סן סירו. 

עד כה מתו שבעה אזרחים איטלקים כתוצאה מנגיף הקורונה ויותר מ-220 נדבקו בו, רובם בחבלים לומברדיה ו-וונטו. גם המשחק בין אינטר ללודוגורץ הבולגרית בליגה האירופית ייערך ללא קהל. בסוף השבוע נדחו ארבעה משחקים בסריה א', הליגה הראשונה באיטליה. 

אתמול פרסם משרד הבריאות אזהרת מסע לצפון איטליה. בהודעה הרשמית שנמסרה מהמשרד, נכתב כי "עקב התפשטות נגיף הקורונה במספר מחוזות בצפון איטליה ובהמשך להחלטת ממשלת איטליה על התנהגות מונעת, ממליצים לכל מי שמתכנן נסיעה לצפון איטליה לשקול את נחיצותה בעת הנוכחית, ולהתעדכן באשר להנחיות הרשויות באיטליה (הן הממשלתיות והן המחוזיות) ביחס להתנהגות מונעת". 

אתמול פרסמנו שרמטכ"ל צבא איטליה, הגנרל אנזו וצ׳יראלי, דחה את ביקורו בישראל בשל סערת נגיף הקורונה. וצ׳יראלי היה אמור לבקר כאורחו של הרמטכ"ל כוכבי, ביחד עם משלחת מארצו, אך הוא אינו צפוי להגיע. בצה"ל אישרו את הפרטים ומדובר צה"ל נמסר בתגובה: "נוכח שיקולים בצבא איטליה, הרמטכ"ל אנזו וצ׳יראלי החליט לדחות את ביקורו למועד מאוחר יותר".

גם ענף הטניס שולחן נפגע מנגיף הקורונה. אליפות העולם שמתוכננת להיערך בקוריאה הדרומית בחודש הבא נדחתה לחודש יוני, בעקבות התפרצות הנגיף במדינה. "לאור חוסר הוודאות והמצב המשתנה בקוריאה הדרומית בשל התפרצות הקורונה, קיבלנו החלטה לשמור על בריאות ובטיחות השחקנים, השופטים והקהל", נמסר מהתאחדות טניס השולחן הבינלאומית.

עד כה נמסר על כ-900 אנשים שנדבקו בקורונה בקוריאה הדרומית, מהם תשעה מתו.