רבים חשבו שהמשחק הזה יהיה צמוד – וזה בדיוק מה שהם קיבלו. אך בסיום מכבי ת"א חוזרת הביתה עם הניצחון לאחר שגברה על חולון. 

 

 

כ-2500 צופים הגיעו לאולם הפחים כשבאוויר ריח של הפתעה לאור הסגל הדליל איתו הגיע מוליכת הטבלה. הצהובים הגיעו ללא יוגב אוחיון ונתרו רק עם שני ישראלים בכירים (טיוס וכהן), כאשר בן אלטיט הוקפץ ממכבי ר"ג וזכה לדקות משמעותיות בעקבות בעיית העבירות של ג'ייק כהן.

 

המשחק היה מאבק בין שני הפוורדים של הקבוצות, כשאצל המארחים קרוקר להט עם 36 נקודות (6 מ-6 לשלוש) ובצד השני דווין סמית' שמר את הצהובים במשחק עם 23 נק' ו-11 ריב', כאשר גם טיוס תורם את חלקו עם 23 נק'.

 

הגורם המכריע במשחק היה כניסתו של מרקיז היינס שהופקד על קרוקר ברבע השלישי ועצר אותו על 5 נק' בלבד עד לסיום. גיא גודס יכול להיות מרוצה פעמיים, לאחר שעצר את רצף שני ההפסדים של קבוצתו וגם בשל שיריבתו בחמישי – גלאטסראיי הפסידה בגזיאטפ 76:64.

 

 

רבע ראשון

 

משחק נפתח בדקה לזכרו של אורי שלף ז"ל כשהקהל והשחקנים עמדו ומחאו כפיים. המארחת פתחה טוב, לחצה את הצהובים ודחפה כדורים פנימה במטרה להוציא עבירות מהסגל הדליל שלהם. שתי שלשות רצופות של טוני קרוקר העלתה את חולון ליתרון 9:15. לאחר חמש דקות עלה ארד הררי למשחק ונכיר שהוא לא מתרגש מהמעמד. אלכס טיוס החזיר את הצהובים למשחק עם 9 נקודות ב-100% מהשדה, אך קורקר חתם את התוצאה עם שלשה בסיום הרבע וקבע 20:26.

 

 

רבע שני 

 

טיוס המשיך ביכולת הטובה ובעזרתו של רנדל הוביל ריצה של 0:8 שהפכה את התוצאה 30:31. גם בן אלטיט, שהוקפץ ממכבי ר"ג, רואה דקות ראשונות. קצב המשחק הואט מעט כששתי הקבוצות לא מצליחות לייצר סלים, עד שדווין סמית' התעורר קלע שש נקודות רצופות, ושלח את הקבוצות להפסקה בשוויון 41:41.

 

 

רבע שלישי 

 

קרוקר המשיך היכן שהפסיק במחצית הראשונה והעלה את חולון ליתרון 56:63 כשהוא קולע את הנקודה ה-31 שלו ב-100% מהשלוש (6 מ-6). גיא גודס העלה את היינס שנדבק אליו ומכבי הצליחה לחזור ואף לעלות ליתרון בסיוםם הרבע 64:66.  

 

 

רבע רביעי 

 

הכל היה מוכן לדרמה. דווין סמית' הוכיח שהוא בלתי ניתן לעצירה כשארבע דקות לסום העלה את האורחים ליתרון 75:80, אך רוזפלט צימק ל-82:80 והוציא את ג'ייק כהן בחמש עבירות, אך המקומיים לא הצליחו להוביל שוב וטיוס סיים את העבודה מהקו - 83:87 לצהובים.