אומרים שהוא משעמם, אומרים שהוא זקן ושימיו הגדולים מאחוריו. אבל הבוקר (חמישי), טים דאנקן הוכיח שמעטים השחקנים בהיסטוריה שנבחר להיות לצידם ברגע האמת.



סן אנטוניו, שהובסו במשחק הראשון, עלו שוב על הפרקט בסטייפלס סנטר אבל הפעם חזרו עם ניצחון 107:11 לאחר הארכה. "הביג פאנדמנטל" קלע 28 נקודות, כמה מהן בהארכה כשהוא משחק את כולה עם חמש עבירות.



הספרס הובילו כבר ב-10 נקודות ברבע הרביעי, אך איבדו את היתרון ונזקקו לשתי קליעות עונשין מדויקות של פטי מילס ששלחו את הקבוצות להארכה. שם הוא הריץ את קוואי לאונרד לארבע נקודות רצופות שהעלו אותם ליתרון 101:107 שסגרו את המשחק.



לאונרד קלע 23 נק' ומילס עצמו הוסיף 18. בצד המפסיד בלט בלייק גריפין עם טריפל דאבל מרשים: 29 נ', 12 ריב' ו-11 אס', אך ברגעי האמת איבד שני כדורים קריטיים.



אחרי שכתשו אותם בצבע במשחק הראשון, הלילה (חמישי) הוכיחה ממפיס לפורטלנד שאסור לזלזל במשחק החוץ שלה, אחרי שניצחה 82:97 ועלתה ליתרון 0:2 בסדרה.



מייק קונלי וקורטני לי קלעו כל אחד 18 נקודות, כשבנו אודריך מוסיף 10 מהספסל, במשחק שבו הגבוהים של הגריזליס לקחו תפקיד משני. הבלייזרס דווקא פתחו טוב כשפתחו את המשחק בריצת 2:10 והובילו לראשונה בסדרה. אך ברבע השני ממפיס חזרה להוביל ולא הביטה לאחור.



מארק גאסול הוסיף 15 נקודות לגריזליס, כשבצד השני למרקוס אולדריג' (24 נק') ודמיאן לילארד (18 נק') לא הצליחו להרים את יתר השחקנים בקבוצה לרמה שלהם. כעת הסדרה עוברת לפורטלנד, שם הם יקוו למנוע מממפיס להעפיל בפעם השנייה בלבד בתולדותיה לסיבוב השני בפלייאוף (2011).



אטלנטה - ברוקלין 91:96



שחקני אטלנטה קיבלו לפני המשחק בשורות מצוינות, כשלאחר שנה בה היתה אי וודאות לגבי בעלות הקבוצה, היא נמכרה למיליארדר אנתוני ראסלר בסכום של 850 מיליון דולר והם השיבו עם ניצחון 91:96 על הנטס.



אחרי עונה סדירה נפלאה, ההוקס הגיעו לפלייאוף פצועים וחבולים. אל הורפורד פרק אצבע, בעוד פול מילסאפ סובל מפגיעה בכתף. אך למרות הכל הם הוכיחו שלפחות בסדרה הזאת, הם מסוגלים לשים את הכל בצד, לנצח את ברוקלין ולעלות ליתרון 0:2 בסדרה. עם זאת, המדורגת ראשונה במזרח מתקשה בינתיים להתמודד עם שחקניו של ליונל הולינס, שגררו אותם למשחק צמוד נוסף (92:99 בראשון).



מילסאפ הוביל את קלעי ההוקס עם 19 נקודות כשקייל קורבר מוסיף 17 משלו. בצד המפסיד בלטו ג'רט ג'ק (23 נק') ורובין לופז (20 נק').