מרכז אליצור ישתף פעולה עם תת-הוועדה שהוקמה בכנסת לבחינת הצעתו של ח"כ מיקי זוהר לאפשר לקבוצות ספורט שאינן מעוניינות לשחק בשבת, לא להיות משובצות למשחקים, גם כשהן מתארחות אצל קבוצות אחרות.



המרכז נכנס לעובי הקורה באמצעות עו"ד אריאל וינדר, שנפגש לפני ימים אחדים עם ח"כ זוהר. במפגש דנו, בין השאר, על האפשרויות לקידום יוזמתו של ח"כ זוהר. עו״ד וינדר סקר בפני ח"כ זוהר את משמעותה החוקתית והחוקית של הצעת החוק, ולבסוף סוכם על המשך שיתוף פעולה לקידום הצעת החוק בתמיכתו המלאה של מרכז אליצור.נוסף לכך, סוכם כי עו״ד וינדר ישתתף וייעץ בדיוניה של תת־הוועדה שהוקמה בכנסת, שבראשה יעמוד ח"כ זוהר.
"מדובר בהצעת חוק חשובה, שבניגוד לרושם שנוצר מפרסומים שונים בתקשורת, אינה באה להגן על שמירת השבת, אלא על זכויות הפרט", אמר עו"ד וינדר. יו"ר מרכז אליצור, אלי עציון, הסביר את ההחלטה לתמוך בהצעת החוק".

יהיה זה אך טבעי שבמדינת ישראל, מדינת היהודים, יוכלו כל ספורטאי וכל קבוצה של שומרי מצוות להשתתף בכל האירועים הספורטיביים בלי לחלל שבת וחג, מה גם שמתן אפשרות לשמירת שבת מגינה על זכויות הפרט של האזרח", אמר עציון.
 

ח"כ זוהר שהציע את החוק הביע סיפוק על שיתוף הפעולה עם מרכז אליצור ואמר: "בכוונתי להמשיך ולפעול במסגרת ועדת המשנה לספורט לטובת מתן הזדמנות שווה לכל ספורטאי, בלי לקפח את שומרי השבת, תוך שמירה והקפדה על זהותה היהודית והדמוקרטית של מדינת ישראל".
 
ח"כ זוהר, המשמש גם כפטרון העולה החדשה לליגת Winner סל מכבי קריית גת, מונה לתפקיד ראש ועדת הספורט של הכנסת. זוהר (35), שכיהן כסגן ראש עיריית קריית גת והיה חבר הנהלת איגוד הכדורסל עד שנבחר לכנסת (22 ברשימת הליכוד), יפעל בין היתר בקביעת סדרי עדיפויות בחלוקת קצבות מועצת ההימורים לליגות הבכירות. מאיגוד הכדורסל נשלחה לזוהר ברכה שבה נכתב כי האיגוד מתכוון לשתף עמו פעולה בכל שיידרש.