משחק הליגה בין מכבי תל אביב לפתאל אילת נפתח אתמול (שני) בטקס הדלקת נר שני שארגנה מנהלת ליגת ווינר בהיכל מנורה מבטחים. בטקס המרגש הוזמנו להדליק נרות ילדים שהצטרפו בעל כורכם למשפחת נפגעי הטרור, חברים בארגון "משפחה אחת". הדליקו את הנרות תהל סופר (4) נכוותה קשות מפגיעת בקבוק תבערה שהושלך לעבר רכב המשפחה בכביש 60 באוקטובר השנה, ואלחנן יפרח (16) אחיו של אייל יפרח זכרו לברכה שנחטף ונרצח בקיץ שעבר.



אביו ואחיו של אלחנן צפו בהתרגשות באירוע, יחד עם מרק ושנטל בלזברג המייסדים של ארגון "משפחה אחת", בני משפחות סופר, משפחת בן ישראל אשר נפגעה בפיגוע דריסה וכן הארל יונתן גונן שאיבד את אחיו דני גונן ז"ל בפיגוע ירי ביוני השנה. 

 
ציטוט אלי דריקס, מנכ"ל מכבי תל אביב: "שמחנו לחבק את הילדים ולחזק אותם. אמרנו להם שהם לא לבד וכי כולנו איתם בחג הזה ובימים שיבואו אחריו. אנחנו עוברים ימים לא פשוטים ברמה הלאומית ובכל הזדמנות שמכבי תל אביב תוכל לעשות טוב אנחנו נהיה שם".  
 

  שנטל בלזברג, מנכ"לית "משפחה אחת" ביקשה להודות למנהלת הליגה ולקבוצת מכבי תל אביב ואמרה כי "הילדים האלה חוו את הנורא מכל. הטראומה נשארת איתם לכל חייהם וחשוב שכולנו נתגייס להאיר להם את החג ולסייע להם בהמשך חייהם. סמלי שבחג החנוכה הזה אימצו את הילדים שלנו "המכבים" סמל לניצחון גדול של עם ישראל בעבר ובהווה".