ליגת העל אולי נפתחה רק בסוף השבוע האחרון, אבל עבור ג'ף רוזן ומכבי חיפה לוח הזמנים נראה קצת אחרת. גם השנה יצאו הירוקים לשחק בארה"ב, זכו לשחק באולם החדש של סקרמנטו קינגס והובסו כהוגן על ידי כספי וחבריו 135:96, הפרש שיכול היה להיות גדול הרבה יותר לולא הורדת הילוך מצד המקומיים ברבע האחרון.



עמית שמחון סיים כקלע המוביל של הירוקים עם 17 נקודות ושתי חטיפות באחוזים טובים, גם הרכז אלכס פרס והסנטר ג'אריד פיימוס בלטו עם 14 נקודות כל אחד, אולם לא היו יכולים מול הסגל הרחב של הקינגס שקלע ב-67.1 אחוז מהשדה.



עומרי כספי שיחק 16 דקות וקלע ארבע נקודות בלבד, גם ג'ורדן פרמאר לא ירצה לזכור את המשחק אותו סיים עם 0 נקודות ב-10 דקות, אבל דימרקוס קאזינס שיחק 18 דקות וקלע 14 נקודות בקלילות, בן מקלמור סיים כקלע המוביל עם 18 (שיחק 25 דקות, משמעותית יותר מחבריו) ורודי גאי קלע 11 נקודות ומסר 3 אסיסטים ב-20 דקות.



מכבי חיפה הפסידה במשחק הרשמי היחיד שערכה העונה, בגביע ווינר למכבי ראשון לציון, ואת משחקה הראשון בליגת העל תערוך בעוד ארבעה ימים בחוץ מול בני הרצליה. את משחק ההשלמה מהמחזור הראשון היא תשלים ארבעה ימים אחר כך כשתארח את הפועל תל אביב.



קלעו למכבי חיפה: עמית שמחון 17 נקודות, אלכס פרס וג'אריד פיימוס 14 נקודות כל אחד, אורלנדו מנדס-ואלדס 12 נק', ג'ון דיברתולומיאו 10, ווילי וורקמן 9, עוז בלייזר 8, טוני מיצ'ל ואוואן רבאנל 6 כ"א.