מכבי תל אביב תתארח מחר (שישי, 22:00) אצל ריאל מדריד שנמצאת במקום השני בטבלת היורוליג, בתקווה ליצור רצף ניצחונות אחרי שגברה 92:93 על דרושפאקה בשבוע שעבר. מאמן הבלאנקוס, פאבלו לאסו, דיבר עם התקשורת על הסיכויים של קבוצתו מול האורחים מתל אביב.



לאסו התייחס לכך שאלופת ספרד מגיעה אחרי חמישה ימי מנוחה, דבר לא רגיל עבורה: "משחקים כאלה תמיד מתישים וצריכים כמה ימים ביניהם כדי לנוח ולהטעין את הסוללות. במובן הזה זה היה מבורך, הבעיה היחידה היתה שג'ף טיילור חטף וירוס שהחליש אותו מאוד וגרם לו לאבד משקל, אבל השאר במצב טוב".



"מכבי קבוצה מאוד מוכשרת", החמיא מאמן ריאל מדריד ליריבה. "ברגע שראינו את הסגל לכולנו היה ברור שהם שואפים לזכות ביורוליג. הרכש שלהם, צירבס, מילר, ווימס גאודלוק וסילי הפך אותם לאחת הקבוצות הכי חזקות בטורניר, אם לא הכי חזקה".



לאסו הוסיף בנוגע לכושר הנוכחי של הצהובים: "זה לא משנה שהם לא הצליחו לחבר רצף ניצחונות, הם מסוכנים כל משחק בגלל היכולות האישיות של השחקנים שלהם ולכן ההעדרות של ג'ף, שיכול להגן בהרבה מאוד מצבים, פוגעת בנו מאוד במישור ההגנתי. זה תמיד חשוב, אבל בסופו של דבר הקבוצה צריכה ללכת קדימה ולהתמודד עם כל אחד".



"אתה מתחיל עם מאמן אחד וזה לא הולך, מחליף אותו ולמרות שנראה שדברים משתפרים זה לא מספיק. עכשיו בגאצקיס קיבל מעט זמן, אבל כבר רואים הבדל. מה שלא משתנה זה האיכות של השחקנים. אנחנו מצפים למשחק גדול ולהרבה צופים", סיכם המאמן הספרדי.



גם הגארד רודי פרננדס החמיא לסגל של בגאצקיס: "הם החליפו הרבה מאמנים השנה, אבל יש להם שחקנים טובים מאוד. זאת קבוצה שמאוד קשה לשחק נגדה עם אחד על אחד בין הטובים באירופה. אני בטוח שלהחליף הרבה מאמנים זה לא דבר טוב, אבל הם עדיין קבוצה חזקה מאוד שתמיד יכולה לסבך את העניינים".



"מדובר בקבוצה קצת 'אנרכיסטית' שבהרבה משחקים פתחה טוב ברבעים הראשונים והלכה אחורה, אבל תמיד יכולה לגרום הרבה נזק", הוסיף והתייחס גם ליכולת האישית שלו העונה: "אני מרגיש טוב ואני יודע שאני עוזר לקבוצה, אבל השנה אני לא מציג את אותה יכולת שאני שואף אליה".