פרט לגמר המכללות שנערך הלילה (בין שני לשלישי), התקיים משחק אחד ב- NBA בו מינסוטה טימברוולבס (45:31) הפתיעה 109:110 בביתה את פורטלנד טרייל בלייזרס (39:38) וקטעה לה רצף של שישה ניצחונות במסגרת הניסיון של הקבוצה מאורגון להבטיח המקום השמיני במערב. קרל אנתוני טאונס הצטיין אצל המנצחת עם 34 נקודות ו-12 ריבאונדים, אנדרו וויגינס הוסיף 29 וריקי רוביו המשיך את התקופה הטובה בה הוא נמצא עם דאבל דאבל של 11 נק' ולא פחות מ-16 אסיסטים. בכך התאוששה הקבוצה של טום תיבודו מההפסד המתסכל בשבת לסקרמנטו שחיסל לה באופן סופי את הסיכויים להעפיל לפלייאוף.



דמיאן לילארד אומנם קלע 25 עבור הבלייזרס, אבל עשה זאת באחוזים רעים של 7 מ-21 מהשדה ו-3 מ-11 ל-3 וגם החטיא קליעת ניצחון אפשרית על הבאזר. למרות ההפסד, החבורה של טרי סטוטס שומרת על פער של משחק וחצי על דנבר.



עומרי כספי שוב קיבל את מנת הדקות הקבועה שלו אצל הזאבים (12) ותרם נקודה אחת בלבד. הפורוורד הישראלי לא מכריח את עצמו על המשחק (0 מ-1 ל-3, לא זרק בכלל ל-2), אבל כשנותרו שישה משחקים לסיום העונה מעניין יהיה לראות איך היכולת הבינונית תשפיע על סיכוייו להשיג חוזה לעונה הבאה.