בלעדי: קבוצת FOX הביעה עניין ברכישת השליטה במכבי ת"א

דייויד פדרמן, שמעון מזרחי ואודי רקנאטי
דייויד פדרמן, שמעון מזרחי ואודי רקנאטי | דני מרון

קונצרן האופנה, המשמש כספונסר של המועדון בשנתיים האחרונות, בודק אפשרות לרכישת אחוזי בעלות, כנראה על חשבון פדרמן ורקנאטי. המנכ"ל הראל ויזל: "אין תגובה"

(גודל טקסט)
קבוצת FOX המשמשת כספונסר הראשי של מכבי תל אביב בכדורסל בשנתיים האחרונות, עשויה לרכוש אחוזי שליטה במועדון, כך נודע ל"מעריב השבוע". לאחרונה פרסמנו ששניים מבעלי המועדון, דייויד פדרמן ואודי רקנאטי, עניינו אנשי עסקים ברכישת המניות שלהם. השניים מחזיקים יחד 58 אחוזים מהבעלות על המועדון ומי שירכוש את חלקם יחד יהפוך לבעל השליטה

 

הסכם החסות שנחתם בין "פוקס" למכבי ת"א ב-2015 הוארך בקיץ שעבר בשנה נוספת למרות שהקבוצה עצמה עברה עונה מקצועית מאכזבת. על פי הערכות שונות, פוקס העבירה במסגרת ההסכם כ-1.5 מיליון דולר מדי שנה בשנתיים האחרונות. למרות זאת ולמרות השקעה כספית אדירה, מכבי ת"א סיימה עונה אירופית כושלת נוספת בזירה האירופית.







הכישלון המקצועי שכלל החלפת שישה מאמנים בשנתיים האחרונות והפגיעה במותג הולידו את המחשבה לריענון ניהולי במכבי ת"א. יש לציין שמשפחות פדרמן ורקנאטי הכחישו בתוקף את הידיעה על רצונם למכור את חלקם, אך בסביבת ראשי קבוצת פוקס אישרו את הנכונות לקנות אחוזי שליטה במועדון, כאשר ככל הנראה מדובר בחלקם של השניים

 

"פוקס", שהוקמה בשנת 1942, היא מהחברות מובילות בארץ בתחום האופנה ועיצוב הבית. על פי אתר הבורסה לניירות ערך, שווי שוק החברה נכון למאי 2017 עומד על 1.18 מיליארד שקל. ב-2016 דיווחה על הכנסות של כ-1.46 מיליארד שקל.




דייויד פדרמן. החליט למכור. צילום: עדי אבישי

 

הראל ויזל, מנכ"ל הקבוצה, מסר: "אין תגובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי