משעור דורש סכומים גבוהים, מכבי תל אביב מאמינה שהפער ניתן לגישור

כארם משעור
כארם משעור | צילום: ערן לוף

הצהובים מנסים לסגור עם הישראלי המצטיין של העונה החולפת אך קיימים כעת פערים כספיים, שבמכבי מאמינים כי לא ישפיעו לבסוף והעסקה תצא לפועל. גאודלוק צפוי לעזוב במידה ורייס יגיע, התלבטות בנוגע למילר

(גודל טקסט)

אחרי שהחתימה את ג'ון דיברתולומיאו והשיבה את אלכס טיוס ליד-אליהו, במכבי תל אביב ממשיכים לעבוד על חיזוק הסגל הישראלי. למרות משא ומתן עיקש ופערים כספיים שקיימים עם כארם משעור – הדורש סכומים גבוהים יותר משהצהובים מוכנים להציע – במכבי מציינים כי הפערים ניתנים לגישור וקיימת אופטימיות בסיכויי העסקה לצאת אל הפועל.


משעור (25, 1.98) רשם העונה קפיצת מדרגה משמעותית כשהעמיד בעונה הסדירה ממוצעים של 14.5 נקודות, 10.3 ריבאונדים (ראשון בליגה), 1.5 חטיפות ו-1.2 אסיסטים. בפלייאוף מול הצהובים הוא רשם ירידה ביכולת ועמד על 11.3 נקודות, 7.7 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים לאחר ששב מפציעה בכתף. בסיום העונה נבחר הפורוורד לישראלי המצטיין.

 



במקביל, מכבי תל אביב ממשיכה במגעים עם טייריס רייס. הצהובים סימנו את הרכז לפני מספר חודשים והמתינו להתפתחויות במעמדו, וכעת, לאחר שברצלונה הודיעה לו כי הוא ראשי לחפש לעצמו קבוצה אחרת, החלו שיחות רשמיות בין הצדדים שעשויות להחזירו לקדנציה שניה בתל אביב.


משעור שומר על גאודלוק
משעור שומר על גאודלוק. זה שבא וזה שהולך?


במידה ויחתום, הגעתו צפויה לבוא על חשבון אנדרו גאודלוק, למרות שהאחרון הצהיר על רצונו להישאר בקבוצה תוך התגמשות כלכלית מצידו. בנוסף, במכבי טרם התגבשה החלטה בנוגע לקווינסי מילר. בקבוצה מאוכזבים מהופעתו החלשה במשחק חצי הגמר וחוששים מהפציעות הרבות שעבר, אך מודעים לכישרונו הרב וטרם החליטו אם להשאירו בקבוצה או לשחררו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי