טל בורשטיין מונה לעוזר מאמן מכבי תל אביב

טל בורשטיין
טל בורשטיין | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הצהובים הודיעו באופן רשמי על חזרתו של שחקן העבר למועדון. יוצג ביום ראשון במסיבת עיתונאים חגיגית לצד ספאחיה וגודס. נמשכים המגעים עם רייס, האניקאט בעדיפות גבוהה

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (שישי) באופן רשמי על מינויו של טל בורשטיין לעוזר המאמן של נבן ספאחיה. ביום ראשון יוצג שחקן העבר במסיבת עיתונאים חגיגית לצד ספאחיה ועוזר המאמן הבכיר גיא גודס.

בורשטיין בן ה-37 הוא מגדולי השחקנים והסמלים של הצהובים בכל הזמנים. הוא פרש מכדורסל עקב פציעה לפני כחמש שנים. זו תהיה הפרמיירה של שחקן העבר על הקווים לאחר שהשלים לא מזמן את קורס המאמנים.


 

בורשטיין הגיע למכבי ת"א בעונת 2000/01 כשחקן בן 20 מהרצליה, וכבר בעונתו הראשונה השתלב בחמישייה בקבוצה שזכתה בגביע אירופה. הוא שיחק 11 עונות במכבי תל אביב והוא בין השחקנים הבודדים שזכו בשלושה גביעי אירופה בצהוב-כחול. בסך-הכל זכה ב-22 תארים – 10 אליפויות, 8 גביעי מדינה, 3 גביעי אירופה ואליפות אדריאטית אחת. הוא קלע במדי מכבי למעלה מ-3,200 נקודות. בעונת 2011/12 שימש כקפטן הקבוצה ופרש בסיומה.


טייריס רייס. מגעים מתקדמים (ברצלונה, האתר הרשמי)
טייריס רייס. מגעים מתקדמים (ברצלונה, האתר הרשמי)


במקביל, הצהובים ממשיכים להמתין להתפתחויות בגזרתו של טייריס רייס. הרכז לא נמצא בתכניות של הקטאלונים לעונה הבאה לאחר שהחתימו במקומו את תומא הרטל, אך הוא עדיין צריך לקבל אישור מקבוצתו כדי לחתום על החוזה הבא, כיוון שברצלונה תאלץ לספוג את הפרש השכר מחוזהו המקורי.

 

בין מכבי ת"א ונציגיו של רייס קיימים כבר מגעים והוא צפוי לחתום אצל הצהובים אם ברצלונה תאשר את המהלך. גם טיילר האניקאט נמצא בעדיפות גבוהה במכבי. הפורוורד, שעל מועמדותו לקבוצה פורסם כאן לפני כשבוע, מעורר עניין רב אצל הצהובים שינסו להחתימו.

  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי