רשמי: ג'ייק כהן וכארם משעור יעמדו לדין משמעתי

כארם משעור
כארם משעור | עדי אבישי

שני שחקני מכבי תל אביב שנעדרו מאליפות אירופה האחרונה יגיעו בעוד שבוע למשרדי איגוד הכדורסל על מנת לקבל את עונשם. כהן: "עקב חוקי פיב"א, לא רציתי שתחזור התמונה העגומה שלי יושב על הספסל והאוול משחק"

(גודל טקסט)

שבועות אחרי שלא הופיעו לאימוני נבחרת ישראל, יעמדו כארם משעור וג'ייק כהן ביום שני הבא לדין משמעתי במשרדי איגוד הכדורסל, שם יוחלט האם יספגו השניים עונש על בחירתם שלא להיענות לקריאתו של ארז אדלשטיין.

כזכור, גם כהן וגם משעור בחרו שלא להופיע לאימון הפתיחה של הכחולים-לבנים לקראת אליפות אירופה האחרונה, כל אחד מסיבותיו שלו. משעור עדכן את ראשי הנבחרת כי מצבו הרפואי אינו מאפשר לו ליטול חלק בקמפיין, ואילו כהן התלונן על מגבלת דקות תחתיה הוא נתון עקב חוקי פיב"א, המתירים רק למתאזרח אחד ללבוש את מדי הנבחרת.

כהן אף הגיב באמצעות עו"ד ויו"ר קבוצתו, שמעון מזרחי: "תמיד אשמח להימנות על הנבחרת. הודעתי מראש כי לאור העובדה שריצ'ארד האוול נקרא לסגל, וישנו היתר רק למתאזרח אחד לשחק, אהיה נכון להתייצב אם תיווצר בעייה כלשהי עם שיתופו וזאת על מנת שלא אגיע ותחזור אותה תמונה עגומה שלי יושב וצופה במשחק מהצד כשהאוול משחק". עוד טען השחקן כי לא ביצע הפרה של שום חוק, ואין מקום להעמידו לדין.

כהן. לא היה צריך לעמוד לדין?
כהן. לא היה צריך לעמוד לדין? (עדי אבישי)

משעור הוסיף וטען: "הרופא שלי אסר עלי להתאמן עד ה-15.8 – יום פתיחת אימוני הנבחרת – ועדכנתי את נבחרת ישראל ללא תגובה. מיד עם סיום הטיפולים עליתי לטיסה הראשונה ארצה והתייצבתי לשורות הנבחרת אולם נאמר לי כי אינם זקוקים לשירותי, דבר שגרם לי לעוגמת נפש רבה. לכבוד יהיה לי ללבוש את מדי הנבחרת אך לא קיים מקום להביאני לדין".

ממנהל הנבחרת מוטי דניאל נמסר: "לא יעלה על הדעת ששחקן יחליט על דעת עצמו מתי להופיע לאימונים. למשעור הייתה אופציה להיבדק אצל רופא הנבחרת, ולכהן נאמר במפורש כי הזימון מחייב אותו להגיע, ושהוגשה עבורו בקשה לשינוי סטטוט על מנת שייחשב כישראלי".

עוד עדכנו באיגוד הכדורסל כי הפועל תל אביב תעמוד לדין עקב אירועים ממשחקה אמש (ראשון) נגד הפועל חולון. על פי האיגוד, "ברבע הראשון נזרקו שני מצתים למגרש מיציע אוהדי הפועל ת"א, ברבע השני נזרק מצת נוסף למגרש מיציע אוהדי הפועל ת"א וברבע השלישי נזרק כפכף לפרקט מציע אוהדי הפועל ת"א". הקבוצה תעמוד לדין משמעתי ביום חמישי הבא (19.10).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי