אינדיאנה הביסה, 11 נקודות לליף. הצגה ללברון בניצחון קליבלנד

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

הקאבס התגברו על פתיחה לא טובה מול הבולס הרבה בזכות 34 נקודות -13 אסיסטים של המלך. הישראלי של הפייסרס פתח על הספסל, קבוצתו דרסה את מינסוטה 107:130. אנתוני דייויס נפצע

(גודל טקסט)

הלילה שבין שלישי לרביעי טמן בחובו שישה משחקי NBA, כשבמוקד גברה קליבלנד על שיקגו, ובוסטון הביסה את ניו יורק. מי שפחות שמח הלילה היה אנתוני דייויס, שנפצע במהלך ההפסד של ניו אורלינס לפורטלנד ויצא כבר ברבע הראשון. שחקן הפנים המוכשר סובל מפגיעה בברכו השמאלית ומצבו לא ברור.

קליבלנד קאבלירס – שיקגו בולס 112:119
לא בטוח שהקאבס ציפו למשחק צמוד כל כך נגד הבולס האפרפרים, בטח בבית. דוויין ווייד פתח על הספסל מול האקסית, ובהיעדרו של דריק רוז לברון ג'יימס ניהל את המשחק, אך קיבל את האורחים ברבע ראשון מצוין של 28:38. קליבלנד התעשתה, המלך נכנס לפעולה, וכבר במחצית כבר צומצם הפער ל-68:67 מבטיח. ג'יימס סיים את המשחק עם 34 נקודות, 13 אסיסטים ו-21 מ-31 מכל טווח (כולל עונשין ושלשות). ווייד הסתפק ב-11 מול קבוצת בעונה שעברה, וקווין לאב הוסיף 20 רגועות משלו בתוספת 12 ריבאונדים.

לברון עם ווייד
לברון עם ווייד הלילה בקוויקן לואנס ארנה (AFP)

בוסטון סלטיקס – ניו יורק ניקס 89:110
אחד הקרבות הכי קלאסיים שיש לליגה הטובה בעולם להציע כבר לא באמת מבטיח הרבה, ולמרות החגיגה הירוקה כל פעם שהניקס מגיעים לגארדן לא מדובר בקרב ספורטיבי יוצא דופן. מי שחשב שהחבורה מהתפוח הגדול תצא לדרך חדשה העונה מתבדה יחסית מהר, וכבר ברבע הראשון זה היה משחק חד כיווני עם 17:30 למארחת. 81 נקודות קלעה החמישיה של בראד סטיבנס ביחד, כשבהיעדרו של גורדון הייוורד, לוקח הרוקי ג'ייסון טייטום פיקוד – 22 נקודות, ארבע חטיפות ושתי חסימות היו לרוקי המבטיח ב-31 דקות, קיירי איירוינג וג'יילן בראון הוסיפו יחד 43, ולחבורה של ג'ף הורנסק לא באמת היה מה למכור. הכוכב, קריסטפס פורזינגיס, סיים עם 12 נקודות מאכזבות ו-3 מ-14 מהשדה.

מינסוטה טימברוולבס – אינדיאנה פייסרס 130:107
תצוגת תכלית של הפייסרס שלמעט רבע שני חלש, דרסו את הזאבים ללא רחם. טי ג'יי ליף פתח על הספסל ותרם 11 נקודות ושני ריבאונדים ב-19 דקות, ועיני כולם היו נשואות לויקטור אולדיפו שלהט עם 28 נקודות, הרבה בזכות יכולת פנומנלית של דארן קוליסון שמסר 16 אסיסטים. מינסוטה ירדה לקרקע אחרי הניצחון הדרמטי על אוקלהומה, ומעבר ל-28 נקודות של קארל אנתוני טאונס לא היה מי שיסחוב אותם קדימה.

ליף
ליף. נכנס לקצב (AFP)

תוצאות נוספות
אורלנדו מג'יק – ברוקלין נטס 121:125

לוס אנג'לס קליפרס – יוטה ג'אז84:102

פורטלנד טריילבלייזרס – ניו אורלינס פליקנס93:103

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי