רוברטס עורך אימונים אישיים, מאור: "הפגרה באה בזמן"

מודי מאור
מודי מאור | עדי אבישי

הפועל ירושלים רשמה ניצחון שלישי ברציפות, הפעם עם 78:90 על בני הרצליה, אך הפורוורד טרם זכה לדקות. הלפרין: "מאשים את עצמי, כשאני על המגרש אני צריך לגעת יותר בכדור"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים המשיכה את המומנטום החיובי מהשבוע שעבר כשרשמה אתמול (ראשון) ניצחון שלישי ברציפות תחת מודי מאור עם 78:90 על בני הרצליה. האדומים פיגרו בשלבים מסוימים של המשחק, אבל רבע אחרון נהדר שהסתיים ביתרון 14 (7:21) הפך את התוצאה והביא ניצחון נוסף לאלופה רגע לפני הפגרה.


למרות כי נכלל בסגל המשחק, בירושלים העניקו מנוחה נוספת לבר טימור, שלא השתתף בהתמודדות כדי לא לסכנו. גם אוסטין דיי כמעט ולא שותף כשעלה לשתי דקות בלבד מאחר והוא חולה. הפורוורד לא התאמן אתמול עם הקבוצה באימון המסכם לפני המשחק ובמקום זאת קיבל אינפוזיה להחזרת הנוזלים. במהלך המשחק הוא ירד לחדר השירותים וכשחזר לא שב לפרקט בעקבות היכולת הטובה של ליאור אליהו, שניצל את ההזדמנות והגיב עם משחקו הטוב ביותר העונה עם 14 נקודות ושלושה ריבאונדים.




בזמן שקיילין לוקאס מתחיל להתחבר לקבוצה ולתרום לה, רונלד רוברטס לא נרשם עדיין למשחק ונותר על הספסל במהלך ההתמודדות. החיזוק האחרון של האדומים עבר בדיקות רפואיות ובזמן שחבריו לקבוצה יצאו למספר ימי מנוחה בעקבות הפגרה, הוא עורך אימונים אישיים כדי לחזור לכושר משחק. כזכור, הפורוורד נחתך בחודש שעבר מאדלייד 36' האוסטרלית בטענה כי הוא סובל מפציעה חמורה בברך, אולם השחקן ובת זוגו דחו את הטענות



מה יעלה בגורלו? רוברטס (אתר רשמי) 


בחזרה למשחק, בירושלים נרשמה שביעות רצון רבה מהניצחון שהגיע לפני פגרת הנבחרות שתימשך שבועיים. "הפגרה הגיעה בזמן מצוין", אמר מודי מאור, "זה זמן בשבילנו להתאמן, לחדד קצת דברים. יש לנו דברים שאנחנו רוצים לשפר. זה טוב גם לשחקנים שעובדים מאוד קשה לנשום קצת אוויר באמצע העונה". 


יותם הלפרין, שבלט בסיום עם פעולות טובות ברבע האחרון, הוסיף: "לא נכנסתי טוב למשחק הזה. אני חושב שבמחצית הראשונה שיחקתי אולי 9-8 דקות וכשאני על המגרש אני צריך לגעת בכדור. לא עשיתי את זה ואני מאשים רק את עצמי. הבטחתי לעצמי שבפעם הבאה שאעלה אני אקח על עצמי. אני חושב שלא ניצחנו את המשחק בהתקפה, האגרסיביות בהגנה ניצחה לנו את המשחק. עשינו יותר מדי טעויות לאורך המשחק הזה, לא שיחקנו טוב היום. יש לנו הפסקה עכשיו, כמה ימים חופש, ומתחילים לעבוד כי המשחקים הקריטיים עוד לפנינו".



לא מספיק מעורב. הלפרין (אודי צטיאט) 


הקפטן התייחס גם למעורבות שלו בקבוצה בזמן הקריטי שעובר על הקבוצה: "אני תמיד מנסה להכניס את עצמי לעניינים. אני לא אחד שנמצא במרכז העניינים בדרך כלל אבל אני מנסה לעשות את העבודה שלי גם בתור קפטן וגם מבחינת שחקן עם ניסיון גם בגלל הסיטואציה שנקלענו אליה. בסך הכול אני חושב שמודי מאוד נותן לנו לעזור לו. יש אנרגיות חדשות, תיקונים בדברים שהיינו צריכים לתקן גם הגנתית וגם התקפית. לאט לאט, יש לנו עוד הרבה על מה לעבוד, אבל אני חושב שאנחנו בכיוון ודרך נכונה". 


ג'רום דייסון שסיים כקלע הבולט עם 24 נקודות סיכם: "הנקודות שקלעתי ברבע הרביעי היו חלק מהקצב של המשחק, ידענו לעצור אותם, הזריקות נכנסו והצלחתי להגיע לסל. בהתקפה פשוט ניצלנו את המצבים יותר טוב והכל השתפר. טוב לצאת לפגרה עם ניצחון, אף אחד לא רוצו לצאת ל-12 יום ללא משחק עם הפסד. זה טוב בשבילנו ובשביל המאמן. אנחנו בונים משהו והולכים בכיוון הנכון. אני מקווה שניקח את המומנטום הזה אתנו כשנחזור מהפגרה, זה ייתן לנו מנוחה הכרחית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי