ההצבעות לאירוע האולסטאר של ה-NBA בעיצומן, והאוהד הישראלי שרצה להצביע באתר הרשמי של הליגה נתקל היום (חמישי) בהפתעה. כל אדם שמעוניין להצביע דרך האתר צריך למלא את המדינה ממנה הוא מגיע, כשלצד ישראל ושאר מדינות העולם, ישנה אפשרות לבחור ב-"רשות הפלסטינית הכבושה", כשלצד המילים "Palestinian Territory", מופיעה המילה "Occupied". 

מאוחר יותר, שרת התרבות והספורט מירי רגב שיגרה הערב מכתב לקומישינר של ליגת ה-NBA אדם סילבר ובו היא מביעה את מורת רוחה לנוכח הכנסת "פלסטין – שטח כבוש" ברשימת המדינות המופיעות באתר הרשמי של הליגה הטובה בעולם. השרה רגב כתבה: "הופתעתי לגלות כי באתר האינטרנט הרשמי של ליגת ה-NBA, בו מצביעים מאות מיליוני אוהדי כדורסל ובוחרים בימים אלה את השחקנים של נבחרות המזרח והמערב לאירוע הנוצץ של ליגת הכדורסל הטובה בעולם - אולסטאר 2018, מופיעה גם מדינת 'פלסטין - שטח כבוש' מבין המדינות הרבות אליהן משתייכים אוהדי הכדורסל. מדינה שכידוע לכולם כלל אינה קיימת".



ההצבעה באתר ה-N.B.A. צילום מסך



השרה הוסיפה: "אני רואה בהכללת 'פלסטין - שטח כבוש' ברשימת המדינות המופיעות באתר הרשמי שלכם, כמתן לגיטימציה לחלוקתה של מדינת ישראל ולהתערבות גסה ובוטה, זאת בניגוד לעמדתו הרשמית של הממשל האמריקני ולהצהרותיו של הנשיא דונלד טראמפ שהכיר זה עתה בירושלים המאוחדת כבירת ישראל. לכן, אבקש להביע בזאת את מורת רוחי ופונה אלייך כדי שתפעל מידית להסיר לאלתר מרשימה המדינות את 'פלסטין - שטח כבוש'".



שרת הספורט סיכמה: "האהדה לליגת ה-NBA בישראל יחסית לכמות האוכלוסייה היא מהגבוהות ביותר בעולם, כפי שחשפת בפניי בפגישתנו. הפרסום באתר הרשמי שלכם פוגע במדינת ישראל, באוהדים הרבים של הליגה הטובה בעולם ולא עולה בקנה אחד עם מדיניות ה-NBA כפי שאני מכירה ושמעתי עליה וכאמור לא עולה בקנה אחד עם מדיניות הממשל האמריקני והנשיא טראמפ, כפי שציינתי קודם לכן. אני משוכנעת שתדע לפעול במהירות על מנת למנוע את הפרסום שיש בו כדי לפגוע ולעוות את העובדות והמציאות ההיסטוריות".