יורוהופס קבע: נוריס קול בין שלושת הרכזים הטובים באירופה

נוריס קול
נוריס קול | עדי אבישי

כוכב מכבי ת"א, שנכלל ברשימה יוקרתית לצד דונצ'יץ' וקלאת'ס, זכה למחמאות: "מדובר באחד השומרים הטובים ביבשת, ההסתגלות שלו לאירופה הייתה מינימלית והאיכות שלו תמיד בולטת. בחירה נהדרת"

(גודל טקסט)

אחרי שהסיבוב הראשון ביורוליג הסתיים, ולקראת הדרבי התל אביב השני השבוע (21:00, הפעם בליגת העל), כוכב מכבי תל אביב קיבל היום (שלישי) בשורה מעודדת. נוריס קול, שמציג העונה ביורוליג ממוצעים של 14 נקודות, 2.7 כדורים חוזרים ו-4.1 אסיסטים, נכלל ברשימה אקסלוסיבית של אתר Eurohoops, שבחר אותו בין שלושת הרכזים הטובים ביבשת. קול מדורג שלישי ברשימה, אחרי ניק קלאת'ס ולוקה דונצ'י'ץ', שמוליך את הדירוג.

על קול נכתב: "במהלך הקריירה שלו, קול חווה את הרגעים הגדולים ביותר, כאלה שחולמים עליהם בלילה. הוא זכה פעמיים בתואר החשוב ביותר, לצד לברון ג'יימס וכעת הוא מכוון לזכייה גם עם מכבי תל אביב. ההופעה שלו במהלך חצי העונה הראשונה הציגה את נוריס בתור אחד השומרים הטובים ביותר ביבשת וזמן ההסתגלות שלו לאירופה היה מינימלי. האיכות שלו תמיד מוצאת דרך להתבלט".

"שיתוף הפעולה של קול יחד עם נבן ספאחיה מרשים", המשיכו לשבח את הגארד: "הוא השתלב בשיטה שלו בצורה נהדרת. האיכויות של קול באחד על אחד ומחוץ לקשת יוצאות דופן. במכבי תל אביב ידעו היטב את מי הם מביאים לסגל בתחילת העונה, הבחירה בקול מצדיקה את עצמה בכל פעם מחדש".


מחמאות ברחבי היבשת. קול (עדי אבישי) 

על הפלא של ריאל מדריד, שמציג ממוצעים של 18.6 נקודות, 5.7 כדורים חוזרים ו-4.8 אסיסטים למשחק, נכתב: "השנה הקסומה של ילד הפלא נמשכת. אחרי הזכייה ביורובאסקט עם סלובניה, דונצ'יץ' מוכיח שהוא יכול להוביל גם את ריאל. המנהיגות שלו מהפנטת, והוא גורם להנאה גם עבור אלו שאינם אוהדים את הבלאנקוס. אין ספק שהוא צפוי להפוך לבחירה הראשונה בדראפט, והסטטיסטיקה שלו מוכיחה כי מדובר בשחקן שלם. חשוב ליהנות מכל רגע שלו בכדורסל האירופי, כי זה לא יימשך לאורך זמן רב".

ומה לגבי היווני של פנאתנייאקוס, שמחזיק בממוצעים של 13.6 נקודות, 3.6 כדורים חוזרים ו-7.6 אסיסטים למשחק: "ההשפעה של ניק על פאו היא בלתי נתפסת. צ'אבי פסקוואל סימן אותו המנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה, והוא גורם לכל אחד מהחברים שלו להשתפר בצורה מתמדת". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי