נוריס קול ייעדר 2-3 שבועות ולא יטוס למדריד

נוריס קול
נוריס קול | עדי אבישי

כוכב הצהובים סובל מקרע בשריר וייעדר מהמשחק החשוב בספרד, לאחר שחש אמש במהלך הדרבי כאבים בשריר הירך האחורי וטופל מאחורי הספסל. עוד קודם לכן עקץ הרכז את ספאחיה

(גודל טקסט)
אחרי ההפסד 77:73 בדרבי, קיבלה מכבי תל אביב חדשות פחות טובות. כוכב הקבוצה, נוריס קול, חש אמש (שלישי) כאבים בשריר הארבע ראשי, קיבל טיפול במהלך המשחק, והיום אובחן כסובל מקרע קטן. קול ייעדר בין שניים לשלושה שבועות, ולא יטוס עם הקבוצה למשחק נגד ריאל מדריד ביום שישי.


קול כזכור עלה לכותרות אחרי הדרבי גם בשל הציוץ שלו אחרי המשחק, בו העלה אימוג'י תוהה, ולאחריו את הנתון 14+, המציין את מדד הפלוס-מינוס שלו במהלך המשחק, לפיו בסיכום הדקות בהן שהה על הפרקט הוליכו הצהובים ב-14 הפרש, ולכן לא הבין הרכז מדוע לא זכה ליותר מ-19 הדקות אותן קיבל.



"כמובן שאני מופתע שלא שיחקתי בדקות האחרונות, אני בסדר מבחינה פיזית", אמר קול בתסכול כשיצא אחרון מחדר ההלבשה, "אני לא יודע למה זה קרה, זו לא ההחלטה שלי. ספאחיה אמר שזה בגלל האיבודים שלי? אוקיי, הוא המאמן". הרכז התייחס גם לנפילה שהקבוצה חווה בכל פעם אחרי ניצחון גדול כשהוא מתקשה להסתיר את אכזבתו: "אין לי הסבר לזה, קורים לנו דברים מוזרים אחרי ניצחונות גדולים. דברים מוזרים שאני לא רוצה לדבר עליהם, אבל אנחנו חייבים להשתפר".


נוריס קול
קול ברגע הפציעה. מכבי ת"א תחסר אותו (עדי אבישי)


הדברים כוונו לעבר המאמן שציין גם כי היה לו קשה למצוא את החמישיה הנכונה במשחק, ובדקות הסיום נוריס קול הושאר על הספסל באופן תמוה למרות הופעה טובה שלו. "הוא נפגע ברגל ובשלב הזה היו לו חמישה איבודים", תירץ המאמן את הסיבה לספסולו של הרכז. בסיום המשחק צהלות השמחה של שחקני הפועל נשמעו היטב בחדרי ההלבשה ובמסדרונות ההיכל ורק הגבירו את התסכול מצד הצהובים. "הם עלו לחצי הגמר שהם חוגגים ככה?", תהו במכבי לפשר החגיגות הרמות.


התחושות בחדר ההלבשה הצהוב לעומת זאת היו קשות, בעיקר מכיוון שההפסד הגיע שוב אחרי ניצחון מרשים שבמקרה הזה הושג מול אותה יריבה רק בתחילת השבוע. התופעה הזאת – בה מכבי נופלת במשחקים אליהם היא מגיעה כפייבוריטית לאחר ניצחון מרשים שלה – חוזרת על עצמה בתדירות גבוהה העונה, ובקבוצה מנסים למצוא לה פיתרון. "זו 'המחלה' שלנו, אבל אמרתי לשחקנים שזה חלק מהתהליך ואנחנו צריכים להראות כמה אנחנו קשוחים", ניתח ספאחיה את הסיטואציה הבעייתית, "כשאנחנו מפסידים זה קורה כמעט תמיד באותו תרחיש. זו בעיה ואני מבין את זה. ננסה לעבוד ולתקן את זה".


+14

— Norris Cole II (@pg30_Cole) January 2, 2018

— Norris Cole II (@pg30_Cole) January 2, 2018

בתוך כך, הקבוצה המריאה למדריד, ועוזר המאמן טל בורשטיין אמר לאתר המועדון: "עברנו ניצחונות ועברנו הפסדים, זה חלק מהעונה שלנו. כמובן שרצינו לנצח, במיוחד בדרבי עם כל החשיבות שלו. ברמה הפרקטית זה היה עוד משחק ליגה ולא משחק טוב. היעדר המשכיות זו עיקר הבעיה שלנו. הבעיה הייתה בעיקר מנטליות, יש ירידת מתח. לא פשוט לייצר המשכיות כזאת, בעיקר בקבוצה חדשה עם חבר'ה חדשים. זה משהו שאנחנו רואים אותו ומנסים לעבוד עליו. אני לא לוקח חלק בכל המסביב. יש עליות וירידות ואת המאניה דיפרסיה שכולם מסביב אוהבים לעשות. יש פה שחקנים טובים ויש פה צוות שיודע מה הוא עושה. אנחנו רוצים לעשות את העבודה שלנו ובסוף העונה נדבר על הכל".


יובל זוסמן הוסיף: "ההפסד מאכזב, אבל מה שהיה היה, ולקראת יום שישי אנחנו מנסים לעבוד בכל הכוח. העבודה שלי זה לעשות את הכי טוב שאני יכול והצוות המקצועי יחלק את הדקות ויעשה מה שהוא צריך. אני מאוד מקווה לשחק, אבל זו החלטה של המאמנים".


על לוקה דונצ'יץ': "אני מסתכל על כל משחק שלוקה דונצ'יץ' משחק בו כדי לראות את הדברים הטובים שהוא עושה. אני חושב שהוא שחקן שאפשר הרבה מאוד ללמוד ממנו. הוא בגיל שלי, טיפה יותר קטן ממני, ויודע לעשות הכל. כיף לראות ששחקנים בגיל הזה יודעים לעשות דברים כאלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי