מאבדת את זה: גולדן סטייט הפסידה ליוסטון ונקלעה ל-3:2

קווין דוראנט
קווין דוראנט | AFP

האלופה נכנעה 98:94 בטקסס והמשמעות היא שהפסד נוסף בסדרה יוביל לסיום העונה מבחינתה. גורדון הוביל את הרוקטס עם 24 נקודות, פול (20 נק') נפצע ובספק למשחק השישי והארדן רשם 0 מ-11 מחוץ לקשת

(גודל טקסט)

סדרת גמר המערב מספקת את הסחורה ובענק. אחרי שניצחה 92:95 דרמטי באורקל ארנה במשחק מספר 4, כעת יוסטון רוקטס כבר ב-2:3 ומרחק ניצחון אחד בלבד מהעפלה לגמר על חשבון האלופה גולדן סטייט ווריירס, הודות ל-94:98 במשחק מספר 5.

ממש בשניות הסיום איבדו הרוקטס את כריס פול שנמצא בספק גדול למשחק הבא שייערך בין שבת לראשון (04:00) באולמה של האלופה ואפילו ג'יימס הארדן נראה רחוק משיאו – כבר עם 20 החטאות רצופות מחוץ לקשת (0 מ-11 הלילה) ובסך הכל במשחק הלילה 5 מ-21 מהשדה ושישה איבודים, אבל 19 הנקודות שלו (9 מ-9 מהקו) הספיקו בסיוע של כריס פול עד שנפצע, 20 נקודות (מהן 18 רק במחצית השנייה) ו-6 אסיסטים, ושל אריק גורדון שעלה מהספסל, שותף 36 דקות וקלע 24 נקודות, כולל שתי זריקות עונשין שהכריעו את ההתמודדות.

ועם מספרים כאלה, ניתן להבין שסיפור המשחק הוא הדרך בה האלופה בשנתיים מתוך שלוש השנים האחרונות אפשרה למשחק לברוח. זה לא רק איבוד הכדור של דריימונד גרין ממסירה פשוטה של סטף קרי בהתקפה בפיגור 94:96 כשנותר כדור אחרון בידם ועוד אחרי פסק זמן, כך שהיה זה תרגיל מתוכנן שכשל, אלא שברבע האחרון, אותו התחילה ביתרון נקודה, הצליחה ההגנה המקומית לעצור את הקצב וללחוץ את האלופה, עד כדי כך שסטף קרי בעצמו החטיא שלשה פנויה לחלוטין כשעל השעון נותרו 40 שניות לסיום.


גרין מאבד בשלומיאליות, שולח את גורדון לקו והמשחק מוכרע (AFP)

את קלעי גולדן סטייט הוביל קווין דוראנט עם 29 נקודות, קליי תומפסון הוסיף 23 נקודות וקרי קלע 22 וגם הוסיף 7 כדורים חוזרים, שישה אסיסטים וארבע חטיפות ודריימונד גרין, מי שסיפק את איבוד הכדור השלומיאלי שחרץ סופית את גורלם במשחק, קלע 12 נקודות, רשם 15 כדורים חוזרים והוסיף ארבעה אסיסטים וחטיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי