תצוגת ענק של לברון ג'יימס קבעה 3:3 בגמר המזרח

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

46 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים של קינג ג'יימס הובילו את הקאבס ל-99:109 על בוסטון, שכפה משחק שביעי בסדרה. קווין לאב נפצע ולא ברור אם יוכל לשחק בקרב המכריע

(גודל טקסט)
 הדרמה בגמר המזרח לא נגמרת והלילה (בין שישי לשבת) עוד תצוגת יחיד אדירה של לברון ג'יימס קבעה 99:109 לקליבלנד על בוסטון, שכפה 3:3 בסדרה ומשחק שביעי ומכריע שייערך בין ראשון לשני.


46 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, זאת הייתה התרומה של קינג ג'יימס, שהוכיח שהוא לא נכנע וכאמור סחב על הגב את סגנית האלופה למשחק שביעי, בתקווה לבצע מהפך ולעלות לגמר שמיני ברציפות כשחקן.הסלטיקס אומנם פתחו טוב יותר את המשחק עם 20:25 בתום הרבע הראשון, ואם זה לא מספיק, הקאבס נאלצו להיפרד מקווין לאב שנטש את המגרש עם חשש לזעזוע מוח וטרם ידוע אם יוכל לקחת חלק בקרב המכריע. למזלה של קליבלנד, עדיין יש לה את לברון שהוביל אותה לריצה ברבע השני וליתרון 43:54 במחצית.


הקאבלירס המשכו בשלהם ברבע השלישי, ולמרות שבוסטון הצליחה לצמק ל-87:80 בלבד לקראת הסיום, זה לא ממש הספיק לה מול לברון שדאג שקבוצתו לא תאבד את המשחק ותנצח בבית בדרך למשחק שביעי, בדיוק כמו בסיבוב הראשון מול אידיאנה, בתקווה להנחיל לסלטיקס הפסד ראשון בגארדן. מלבד ג'יימס, ג'ורג' היל קלע 20 נקודות וג'ף גרין הוסיף עוד 14 למנצחים, כשבצד השני בלטו טרי רוזייר עם 28 נקודות ו-7 אסיסטים וג'יילן בראון שקלע 27. ג'ייסון טייטום הוסיף עוד 15 נקודות.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי