פופוביץ' ינסה לשכנע את לברון ג'יימס להצטרף לסן אנטוניו

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

בקליבלנד נערכים לאפשרות ש"המלך" יעזוב, על פי הדיווחים האחרונים לא יישאר אלא אם משפחתו תבקש זאת. מאמן הספרס ישמח לצרפו, גם לוס אנג'לס לייקרס מועמדת מובילה

(גודל טקסט)

שני הפסדים ברציפות לגולדן סטייט בסדרת הגמר ומערכת יחסים שידעה עליות וירידות עם המאמן טיירון לו, מי שהחליף את דייויד בלאט, כנראה יובילו לסיום דרכו של לברון ג'יימס בקליבלנד קאבלירס. נראה שהשאלה היחידה שנשארה פתוחה היא מי תהיה קבוצתו הבאה של "המלך".

לפי דיווחים הלילה (בין שבת לראשון) ב"ניו יורק טיימס", מאמן הספרס גרג פופוביץ' מתכוון לשוחח עם ג'יימס ולנסות לשכנע אותו להצטרף לקבוצתו בניסיון להשיב לקבוצה את האליפות לראשונה מאז 2014. ידוע כי בין השניים מערכת יחסים טובה ולברון ג'יימס אף החמיא לפופוביץ' ולספרס רק בשבוע שעבר, מיד אחרי ההפסד השלישי בסדרה לגולדן סטייט בדרך לסוויפ.

בסוכנויות ההימורים כבר עוסקים בעתידו של לברון ג'יימס והמועמדת הבכירה לצרפו היא לוס אנג'לס לייקרס ומיד אחריה ניצבת יוסטון רוקטס. ג'יימס כבר רמז בעבר שעתידו תלוי גם ברצון משפחתו, ובקליבלנד מספרים שנראה כי האפשרות היחידה שיישאר בקאבלירס למרות הכל היא אם משפחתו "תתחנן אליו", כך לפי דיווח בנושא, כדי שלא ייאלצו להעתיק את מגוריהם פעם נוספת.


בדרך לעיר המלאכים או שאולי יצטרף לפופוביץ'? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי