אוהדי הפועל תל אביב טוענים: האבטחה השתמשה בכוח מוגזם

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | עדי אבישי

הקהל שהגיע למשחק החוץ בבגליה בו הפסידו האדומים 73:59 לשרלרואה והודחו מאירופה התעמת עם המבאטחים וגרם לפיצוץ המשחק. המועדון: "ביקשנו מהבלגים את סרטי האבטחה, מתביישים באירועי המשחק"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עברה אתמול (שני) ערב קשה במשחק הגומלין של מוקדמות ליגת האלופות. אם לא די ההפסד המאכזב וההדחה מליגת האלופות, חמש דקות לסיום המשחק הקהל האדום התעמת עם כוחות האבטחה במקום, רוסס בגז מדמיע והוצא מהאולם. לאחר הפסקה של כ-20 דקות המשחק חודש והגיע לסיומו החוקי, בתוצאה 59:73 לשרלרואה.

מאמן האדומים דני פרנקו אמר בסיום המשחק: "באנו לשחק במגרש חוץ מול קבוצה שהיא טובה מאוד בבית והיה משחק טוב. היו הרבה אנרגיות ואמוציות על המגרש. לצערנו לא שיחקנו כמו שרצינו. את מה שעשינו לתקן נתקן. אנחנו מסתכלים קדימה. מצער אותי שלא ידענו לשמור על ריכוז בדקות האחרונות ולצאת מהמגרש הזה עם ניצחון. אנחנו צריכים לשחק טוב בליגה ולהוכיח שהמקום שלנו באירופה".

בסיום המשחק אוהדי הפועל באו בטענות לכוחות האבטחה על הכוח המוגזם, לדבריהם, שהפעילות כנגדם. כעת פיב"א, שמפעילה את ליגת האלופות, תחקור את המקרה ותפרסם את מסקנותיה בימים הקרובים.

פרנקו.
פרנקו. "מצער שלא ידענו לשמור על ריכוז" (עדי אבישי)

"במהלך המשחק אתמול אירעה תקרית בין אוהד מקומי לג'ונתן הולמס, כשהאוהד דחף את הולמס לאחר שזה כמעט ונפל עליו במהלך המשחק. לאחר התקרית, ירד אוהד מיציע הפועל, אשר אוכלס באוהדים ישראלים ואוהדים בלגים שבאו לתמוך בקבוצה, והחל להתעמת עם אותו אוהד של שרלרואה. מיד לאחר מכן, החל עימות מכוער במהלכו הושלכו כיסאות ובקבוקים לעבר כוח האבטחה, ופוזר גז מדמיע רב על ידי כוחות האבטחה. שופטי המשחק הורו על פינוי כל היציע כתנאי לחידוש המשחק וכך נעשה".

"הנהלת המועדון מגנה בתוקף אלימות מכל סוג", נאמר בהודעה,"גם ההצדקה, כביכול, שאוהד בלגי החל באירוע או כל סיבה אחרת, אינה מצדיקה ולו שמץ מההתנהגות שנראתה במגרש. אירועים כאלה פוגעים קשות בקבוצה שאנו אוהבים, ובאחריות כולנו לשים להם סוף. הנהלת הקבוצה נחושה לא לתת לאף אחד לפגוע בקבוצה, ולשם כך ביקשנו מהקבוצה הבלגית לקבל את סרטי האבטחה מהמשחק ולאחר למידת הפרטים יוחלט על המשך הטיפול בנושא. אנו מתביישים באירועי המשחק ומתנצלים בפני פיב"א ובפני הקבוצה המארחת שדאגה לארח אותנו בצורה מושלמת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי