פארגו להט, מכבי תל אביב הביסה את גלבוע/גליל 77:105

פארגו
פארגו | עדי אבישי

אחרי מחצית צמודה ורבת נקודות, פתחו הצהובים פער ברבע השלישי והגדילו אותו עד ל-28 נקודות ברבע הרביעי, למרות הסגל הקצר. ג'רמי פארגו חזר בגדול עם 19 נקודות, דאבל-דאבל מרשים ליובל זוסמן

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אירחה הערב (שבת) את גלבוע/גליל למשחק עם הסגל הקצר שעמד לרשות המאמן יאניס ספרופולוס, שכלל תשעה שחקנים בלבד, בהיעדרם של אלכס טיוס החולה, דיאנדרה קיין הפצוע ודני אבדיה שמשחק עם קבוצת הנוער בטורניר הנוער של היורוליג. מכבי התקשתה מאוד עד להפסקה ונגררה למשחק צמוד, אך ברחה בגדול במחצית השנייה עד ל-77:105, כשהיא עוצרת את האורחת על 32 נקודות בלבד במחצית השנייה.


אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ביורוליג, מכבי תל אביב המשיכה במומנטום גם בליגה והתאוששה מההפסד הכואב במחזור הקודם בדרבי מול הפועל. היא עשתה זאת בצורה מרשימה, למרות חסרונם כאמור של כמה משחקני המפתח שלה. אם לא די בכך, אז גם ג'ייק כהן נפצע במהלך המשחק, אלא שכל זה לא שינה לצהובים שרשמו ניצחון גדול.


גלבוע/גליל הגיעה למשחק בכושר גרוע עם שבעה הפסדי ליגה רצופים, אליהם התווספה היום התבוסה בהיכל. הקבוצה של אריאל בית הלחמי קיוותה להתעודד מהעובדה שהיא ניצחה את מכבי תל אביב בארבעת המפגשים האחרונים ביניהן בהיכל, וניצחה אותה גם בסיבוב הקודם בגן נר, אבל היום, לא היה בכוחה לשחזר את הניצחונות האלה.



פארגו חוגג עם דיברתולומיאו וקלויארו. ניצחון ענק (עדי אבישי)


קלעו למכבי תל אביב: ג'רמי פארגו 19 נקודות, יובל זוסמן 15 ו-11 ריבאונדים, (שיא קריירה), ג'וני אובריאנט 15 נקודות ו-8 ריבאונדים, טאריק בלאק 12 נקודות ו-9 ריבאונדים, מייקל רול 11, ג'ון דיברתולמאו 10, ג'ייק כהן 10 ו-8 ריבאונדים, אנג'לו קלויארו 7, סקוטי ווילבקין 6 ו-9 אסיסטים.


קלעו לגלבוע/גליל: איאן מילר 20 נקודות, טל קרפלס 18 (שיא קריירה), דוראנד סקוט 16, נתנאל ארצי 10, חואקין שוכמן 7, ג'יימס קלי 6.



בלאק מול מילר. פתיחה צמודה בהיכל (עדי אבישי)


רבע ראשון
מכבי ת"א פתחה עם פארגו, ווילבקין, זוסמן, כהן ובלאק, גלבוע/גליל עם מילר, קרפלס, שוכמן, ארצי וקלי. מילר החל את המשחק בשלשה וארצי קלע עם רגל על הקו, פארגו בזריקה קשה וזוסמן בשלשה הפכו ל-5:7. הצהובים הניעו כדור יפה וזוסמן דאג ליתרון 4, קרפלס הוריד ל-14:13 בסל ופאול. בלאק שלט מתחת לסלים ודיברתולומיאו עלה טוב מהספסל, אבל מילר קלע 7 נקודות רצופות וסקוט בסל ופאול השלים מהפך, 20:23. או'בראיינט בקליעות עונשין ורול בג'אמפ שוט אופייני צימקו את פיגור הצהובים ל-25:24 בסיום הרבע.



ווילבקין בהתקפה. המטרה – לשמור על הרצף (עדי אבישי)


רבע שני
גלבוע התקשתה למצוא פתרונות לאו'בראיינט שהשיג נקודות במהלכים יפים בצבע וקבע 26:30 למארחים. שלשה של ארצי וסלים יפים של סקוט ומילר הפכו בחזרה, אלא שהצהובים שלטו בריבאונד ההתקפה ודאנק נהדר של בלאק קבע 33:36 לצהובים. סקוט השווה עם שלשה שקיפצה מספר פעמים על הטבעת ומילר החזיר את היתרון בעוד אחת, פארגו המשיך את הנדנדה בסל יפהפה לאחר ריחוף באוויר, 39:40. כהן קלע סל בצבע, קרפלס השווה בשלשה אבל או'בראיינט הגיע לדו-ספרתי אחרי עוד ריבאונד התקפה ופארגו בשלשה עם הבאזר לשעון הזריקות הגדיל ל-42:47. סקוט סגר מחצית ראשונה צמודה בסל פלוס פאול בלתי ספורטיבי, 47:45.



בית הלחמי על הקווים. משחק רב סלים (עדי אבישי)



ומנגד, מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס (עדי אבישי)


רבע שלישי
גלבוע פתחה טוב גם את הרבע השלישי עם פעולות יפות של סקוט וקרפלס שהגיע לדו-ספרתי וצימק ל-52:51. שלשה של ווילבקין נתנה את האות לבריחה, פארגו התחיל לרקוד על הפרקט ולהפגיז מעבר לקשת ושלשה קשה של רול השלימה 16 נקודות ללא מענה, 51:68. שלשות של ארצי וקרפלס גרמו לספרופולוס לבקש פסק זמן, ממנו חזרו הצהובים לריצת 0:7, 58:75 אחרי שלשה של ווילבקין. שלשה של שוכמן צימקה ל-75:61 בסיום הרבע השלישי.




דיברתולומיאו מול מילר. בריחה צהובה ברבע השלישי (עדי אבישי)


רבע רביעי
שלשה של מילר וסל יפה של סקוט קצת צימקו, אבל או'בראיינט, זוסמן ודיברתולומיאו צלפו מבחוץ והגדילו ל-66:84. שוכמן קלע גם הוא מעבר לקשת, רול בחדירה יפה הגדיל ל-69:86. זוסמן שבר את שיא הקריירה בריבאונדים ורשם דאבל-דאבל ראשון, פארגו המשיך ללהטט והפער המשיך לעלות, 73:93. קרפלס שבר שיא קריירה בקליעה, אבל קלויארו הלהיב את הקהל במהלכים יפים וקבע 75:98. שוכמן יצא בחמש עבירות, או'בראיינט קלע את הנקודה ה-100 והצהובים המשיכו להגדיל את הפער ובסיום – 77:105.

 

 




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי