אנאדולו הביסה את גראן קנריה, בארסה ניצחה את ז'לגיריס

בראיינט דאנסטון
בראיינט דאנסטון | אתר היורוליג

הקבוצה הטורקית פתחה את המחזור ה-22 עם ניצחון 73:94 שקטע שני הפסדים רצופים והבטיח את המקום הביעי לשבוע אחד נוסף. חימקי מוסקבה ניצחה 90:98 את בודוצ'נוסט. קבוצתו של שארס הפסידה 78:72 לקאלאנים

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם ארבעה משחקים, כולל זה שבו מארחת מכבי תל אביב את אולימפיאקוס. במשחק שפתח את הערב אנאדולו אפס מהצמרת הביסה 74:93 את גראן קנריה שממשיכה ברצף ההפסדים, חימקי מוסבקה גברה 90:98 על בודוצ'נוסט. במשחק שנעל את הערב ברצלונה ניצחה 72:78 את ז'לגיריס המרקעת. 

אנאדולו אפס – גראן קנריה 73:94
הקבוצה הטורקית שהגיעה להתמודדות אחרי שני הפסדים אירופיים קיבלה יריבה בהזמנה – את גראן קנריה שנמצאת במומנטום השלילי ביותר מקרב קבוצות הטורניר כאשר רשמה נרשם לחובתה עד ערב המשחק, רצף של חמישה הפסדם רצופים. הטורקים ברחו מיד עם ריצת 0:7 בהובלתו של אדריין מוארמן ועלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון. ברבע השני המומנטום התהפך ומרקוס אריקסון הפך את התוצאה לראשונה במשחק וגראן קנריה סיימה את המחצית הראשונה ביתרון. אנאדולו אפס לא רצתה לרשום הפסד ביתי ליריבה החלשה והתעשתה בחצי השני. ברבע השלישי עלתה ליתרון של תשע נקודות ברבע האחרון עלתה ליתרון דו ספרתי שנשמר עד הסיום. שיין לארקין הצטיין אצל אפס עם 18 נקודות, בצד המפסיד קלווין האנה בלט עם 16 נקודות.

בודוצ'נוסט – חימקי מוסקבה 98:90
למרות חסרונו של שבד, חימקי מוסקבה סופרת ניצחון שני ברציפות שקירב אותה למכבי תל אביב ולקרב על מקום בשמינייה הראשונה. התמודדות נשארה צמודה כמעט עד הסיום, אך חמיקי ברחה בשלוש הדקות האחרונות עם ריצת 5:16 והמועדון המונטנגרי ייאלץ להסתפק רק עם המחמאות.

ברצלונה – ז'לגיריס קובנה 72:78
ז'לגיריס של שאראס ממשיכה לשקוע במעמקי הטבלה, למרות שהערב הראתה שיפור ניכר ביכולת ואף הייתה קרובה להכניע את ברצלונה, הקבוצה מליטא רשמה הפסד שישי בתוך שבעה משחקים נגד הקלאטנים שזוקפים לזכותם שני ניצחונות רצופים. קווין סראפן הוביל את קלע ברצלונה עם 12 נקודות, 17 נקודות של ארתוראס מילאקניס לא הספיקו לקובנה.


נייט וולטרס (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי