ספרופולוס: "אנחנו עם הגב לקיר, נצטרך להילחם מול אנדולו"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב ערך את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש נגד הטורקים בהיכל (חמישי ב-21:05): "עדיין מוקדם לדבר על עלייה לשלב הבא ביורוליג, כל משחק מעכשיו הוא קריטי"

(גודל טקסט)

כאשר נותרו עוד חמישה מחזורים לסיום העונה הסדירה ביורוליג, מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי ב-21:05) את אנדולו אפס במטרה לנצח ולהישאר בתמונת הסיכויים להעפיל לשלב הבא. מאמן הצהובים, יאניס ספרופולוס, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק והתייחס למאזן הכוחות.

"לאנדולו יש איכות בכל עמדה", הסביר ספרופולוס בפתיחת דבריו ולמעשה הנמיך את הציפיות. "זו קבוצה שנמצאת במקום הרביעי בטבלה והיא תגיע במומנטום טוב עם שבעה ניצחונות ב-10 משחקים. אנחנו נצטרך לשמור על ריכוז בהגנה כי יש להם שחקנים שיכולים 'להרוג' משחק בכל רגע נתון. בהתקפה נצטרך לחפש פתרונות יצירתיים ואני רוצה לקוות שהקהל יהיה השחקן השישי שלנו מחר".

האפשרות להעפיל לשלב הבא: "הגעתי באמצע העונה, זה לא פשוט, אימונים זה קריטי, אבל אני חושב שהקבוצה השתפרה ככל שהזמן עבר. אנחנו צריכים להיות עקביים ומבחינתי עדיין מוקדם לדבר על השלב הבא. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק והמפגש מחר, נגד קבוצה עם הרבה איכות, הוא החשוב ביותר".

התקופה הטובה שעוברת על מכבי תל אביב: "המומנטום שלנו טוב, אבל אנחנו נהיה חייבים להילחם על כדור ולהוכיח שאנחנו מספיק טובים בשביל לנצח. אני רוצה שנוכיח שאנחנו קבוצה שנלחמת עד הרגע הראשון. כל משחק מעכשיו הוא קריטי, אנחנו עם הגב לקיר, ונצטרך להילחם בכל ערב עד הרגע האחרון".


(דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי