אחרי ההפסד לאנאדולו אפס בשבוע שעבר, מכבי תל אביב תתמודד מחר נגד ז'לגיריס קובנה של שאראס יאסיקביצ'יוס כשהפעם אין מקום לטעויות: הפסד יהווה את סוף דרכה האירופית של הקבוצה העונה. על הצהובים לנצח את כל ארבעת המשחקים הקרובים על מנת לשמור על סיכוי להעפיל לפלייאוף.



לקראת המשחק ערך המאמן יאניס ספרופולוס מסיבת עיתונאים, בה דיבר על הסיכויים לנצח ועל תכנית המשחק שלו: "אחרי ההפסד במשחק הקודם אנחנו צריכים להגיע בצורה שונה, לשחק משחק טוב נגד קבוצה טובה, להיות מוכנים לעשות את העבודה שלנו במקסימום ולשלוט במשחק כדי להביא את המשחק לסטנדרטים שלנו. יש לנו יריבה טובה ומאורגנת, אנחנו צריכים לנצל את כל הנכסים שיש ברשותנו".



הסיכויים הקלושים להעפלה: "אנחנו מתמקדים רק במשחק אחד בכל פעם, מכבדים את כל היריבים אבל משחקים רק נגד יריב אחד בכל משחק. כשאתה רץ בספרינט, אם אתה מתחיל להסתכל מה עושים הרצים שבצדדים שלך, אתה מפסיד את המקום הראשון. אנחנו צריכים לנצח את המשחקים בזכות עצמנו ולא להסתכל על הקבוצות האחרות".



הלחץ שנמצא על הקבוצה: "הפסד יהיה אסון, זה נכון. אבל אנחנו מכבי, אנחנו תמיד משחקים תחת לחץ. גם בליגה וגם במשחקים המוקדמים. אנחנו יכולים לשחק וליצור משחק טוב תחת לחץ. אנחנו צריכים לשחק בלי לחשוב על זה, רק על הכדורסל. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו מהבחינה הטכנית והטקטית. אם נשחק את הכדורסל שלנו, נהיה טובים ונוכל לנצח".



האמונה ביכולת להעפיל: "אני תמיד בטוח בעצמי, אם לא הייתי בטוח לא הייתי יושב בכיסא המאמן. כרגע אנחנו לא קבוצה מעולה, אנחנו קבוצה טובה שיכולה לשחק משחק מעולה. אנחנו צריכים להיות אגרסייביים, לשחק את הרמה שלנו. זה מה שאנחנו רוצים לעשות גם מחר, לשחק ולהשתפר על הפרקט".



היריבה: "ז'לגיריס שינו את הסגל והשיטה שלהם, הם משחקים שונה ממה שהיינו רגילים. אבל לאורך כל העונה הם שינו את המערך, אנחנו למדנו אותם ונהיה מוכנים לכל מה שהם ינסו להביא".



ההגעה שלו למכבי הצליחה: "עכשיו זה לא יהיה הזמן להחליט אם הצלחנו או לא. היו לנו משחקים טובים, משחקים רעים וככה זה. נסכם את זה אחרי ארבעת המשחקים".