ספרופולוס: "עדיין מאמין שאפשר לעלות, מצפה מהקהל לתמוך בנו"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב נשמע אופטימי לקראת המשחק נגד גראן קנריה: "הכי חשוב לנצח את המשחק, ניתן את המקסימום עד הסוף". על האכזבה אם הצהובים לא יעלו: "אענה על השאלה הזאת אם לא נעמוד במשימה"

(גודל טקסט)

זה אמנם עדיין לא רשמי, אבל מכבי תל אביב ככל הנראה תסיים את העונה הזאת עם אכזבה נוספת עם אי העפלה לשלב הפלייאוף של היורוליג. לקראת המשחק מחר (חמישי, 21:05) נגד גראן קנריה בהיכל מנורה במחזור ה-29 של היורוליג, מאמן הקבוצה יאניס ספרופולוס דיבר הערב במסיבת עיתונאים.

המשחק נגד גראן קאריה: "נעשה את הטוב ביותר שלנו, עד שנראה את התוצאות האחרות במשחקים האחרים. מאוד חשוב לנו לנצח את המשחק, יש להם סגל ארוך ואנחנו צריכים לעשות הכל כדי שלמור עליהם בהגנה. אנחנו רוצים לעשות משחק טוב, אנחנו מצפים שהקל יתמוך בנו במשחק הביתי האחרון שלנו העונה".

הסיבה ירידה ביכולת: "אני מעדיף לא להתייחס על זה לפעמים לשחקנים שלנו יש משחקים לא טובים, אני חושב שאנחנו צריכים להראות לכולם שאנחנו יכולים לשחק כקבוצה, אני המאמן והתפקיד שלי הוא למצוא את הקומבינציה הכי טובה כדי לנצח את המשחק".

מכבי תל אביב עדיין לא איבדה תקווה (עדי אבישי)

הסיכויים לעלות לשלב הבא: "הכי חושב שמכבי תנצח את המשחק, יש לנו סגל מלא, אנחנו ונמשיך להתאמן מבחינה מנטלית כדי לנצח את המשחק. אנחנו נילחם כל עוד יש סיכוי, כמובן שאני מאמין, אם לא הייתי מאמין לא הייתי מגיע מחר, כל עוד יש לנו הזדמנות נילחם עד הסוף, עכשיו יש לנו משחק חדש ואני לא מסתכל על המשחקים הקודמים, יש לנו הזדמנות עדיין לעלות, המטרה היחידה שלנו היא לנצח את גראן קנריה, ניצחנו בליגה, ואנחנו לא חושבים על תרחישים כאלה ואחרים".

האם לסגל הזה יש מספיק איכויות כדי לעלות לפלייאוף: "אענה על השאלה הזו אם נודח. כרגע יש לנו אני מתעסק רק במשחק שלנו. ערכנו קצת שינויים בקבוצה, וקיבלתי תגובות חיוביות וגם חברים שלי מה-NBA. אני לא יודע מה יהיה בסוף, אבל אני מאמין והאמנתי גם כשהגעתי. השחקנים לוחמים גדולים והגיבו יפה למשבר".

בנושא המקצועי מכבי תל אביב תעלה ללא דיאנדרה קיין שעדיין שוהה בארצות הברית לצד אימו.

קיבל מחמאות על השינוי גם מחברים ב-NBA. יאניס ספרופולוס (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי